اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه:

ایجاد اشتغال مهم‌ترین اولویت‌ در خرامه است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرامه گفت: ایجاد اشتغال پایدار و برطرف کردن معضل بیکاری از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مسئولان این شهرستان باشد.

ایجاد اشتغال مهم‌ترین اولویت‌ در خرامه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، داریوش دهقان صبح امروز در جلسه شورای بانک‌های خرامه اظهار داشت: بانک‌ها می‌توانند در تحول و پیشرفت خرامه در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری نقش سازنده و تاثیرگذاری داشته باشند.  

وی با بیان اینکه دولت عدالت‌محور برای برطرف کردن مشکل بیکاری هم‌اکنون طرح‌های خوبی را در دست اجرا دارد، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و وام‌های مشاغل خانگی یکی از راهکارهای دولت برای ایجاد اشتغال در سطح جامعه است.  

فرماندار خرامه افزود: امیدواریم بانک‌های عامل با تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گام مؤثری در این زمینه بردارند و شاهد بهبود وضعیت اشتغال جوانان جویای کار این شهرستان باشیم. 

دهقان از بانک‌های این شهرستان خواست نسبت به پرداخت تسهیلات بانکی به مردم، خانواده شهدا، بهزیستی و اقشار کم‌درآمد در مورد ضامن مساعدت کنند.

به گزارش فارس، تسریع در روند پرداخت تسهیلات متقاضیان واجد شرایط سال 90 که از سوی بهزیستی، کمیته امداد و جهادکشاورزی معرفی شده‌اند، همکاری بانک‌ها بر اساس دستور‌العمل برای تسهیلات زیر 10 میلیون یک نفر ضامن با فیش حقوقی، همکاری بخشداران، شوراها و دهیاران با بانک‌ها نسبت به وصول مطالبات معوق از مصوبات این جلسه بود.

جلسه شورای بانک‌های شهرستان خرامه با حضور فرماندار، روسای بانک‌ها و ادارات بهزیستی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام (ره) و جهاد کشاورزی این شهرستان تشکیل شد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول