اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد خبر داد

اشتغال 76 درصد مردم سعدآباد به کشاورزی

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد از اشتغال 76 درصد مردم سعدآباد به کشاورزی خبر داد.

اشتغال 76 درصد مردم سعدآباد به کشاورزی

غلامرضا وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سعدآباد اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید از تمام پتانسیل موجود برای رشد و تولید ملی اهتمام ورزیم.

وی افزود: نقش کشاورزان در سال تولید ملی بسیار مهم و تعیین‌کننده است و تقویت کشاورزی و حمایت از این قشر زحمت‌کش و تلاشگر امری لازم است.

بخشدار سعدآباد از اشتغال 76 درصد مردم سعدآباد به کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: سعدآباد از قطب‌های بزرگ کشاورزی استان است و بیش از 76 درصد مردم این منطقه کشاورز هستند که باید نسبت به حمایت از این عزیزان بیش از گذشته تلاش کنیم.

وفایی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود بیش از یک میلیون و 350 هزار اصله نخل در سعدآباد وجود دارد و نقش این منطقه در تولید خرمای استان و کشور مهم است.

وی اضافه کرد: پیدا کردن بازار فروش خرما از دغدغه‌های اساسی مردم سعدآباد و نخلداران است و با وجود پیگیری‌های زیادی که صورت گرفته هنوز هم شاهد مشکلاتی در این عرصه هستیم.

وفایی اذعان داشت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و تقویت صنایع تبدیلی خرما از راهکارهای مهم برای حمایت از نخلداران است که امیدوار هستیم محقق شود.

وی بیان کرد: کیفیت بخشیدن به محصولات تولیدی نقش مهمی در بازار فروش محصول به ویژه خرما دارد که انتظار داریم کشاورزان در این راستا نیز اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول