اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر تأکید کرد

لزوم توجه بیشتر دولت به مقوله اشتغال

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: دولت به تعهدات خود در بحث اقتصاد و اشتغال و دیگر موارد به درستی عمل نکرده و با ایراد مواجه است.

لزوم توجه بیشتر دولت به مقوله اشتغال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان ایجاد نهضت سوادآموزی را کار بسیار مهم امام راحل (ره) خواند و گفت: آموزش و پرورش امروز کار بسیار بزرگی در دست داشته که همان تعلیم و تربیت است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در بحث هدفمند کردن یارانه‌ها مشوق دولت بوده‌ام اما با این شیوه امروزی یارانه‌ها موافق نیستم.

امام جمعه رامسر با اشاره به نگاه رهبری در رابطه با هدفمند کردن یارانه‌ها افزود: اگر نگاه رهبری معظم صددرصد اجرا می‌شد مسلما به نتایج بهتری دست می‌یافتیم.

مرتضوی بیان کرد: در بحث هدفمند کردن مصرف سوخت موافق بوده که نباید انرژی به‌راحتی به هدر رود.

این مسئول اضافه کرد: ما می‌توانستیم در بحث هدفمندی به زیرساخت‌ها توجه کرده و اشتغال و نیز مسائل جوانان را مدنظر قرار داده و مدیریت به‌صورت اساسی صورت می‌گرفت.

وی ابراز داشت: دولت به تعهدات خود در بحث اقتصاد و اشتغال و دیگر موارد به درستی عمل نکرده و با ایراد مواجه است.

امام جمعه رامسر با اشاره به در پیش بودن یادواره 269 شهید شهرستان به ویژه سرلشگر خلبان شهید خلعتبری در اربعین حسینی در رامسر اظهار داشت: ما باید همدیگر را به این یادواره دعوت تا وظیفه خود را در قبال شهدا ادا کنیم.

مرتضوی در پایان گفت: با توجه به فرمایش رهبری معظم، شهدا به اندازه امامزادگان ما قداست دارند، پس ادای دین بر گردن ما قرار داده شده و باید احساس وظیفه کنیم.

انتهای پیام/‌86024/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول