اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

رفع مشکلات سرمایه‌گذاران زمینه‌های ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد با تأکید بر کاهش بیکاری در این شهرستان اظهار داشت: رفع مشکلات سرمایه‌گذاران زمینه‌های ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند.

رفع مشکلات سرمایه‌گذاران زمینه‌های ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی صبح امروز در جمع مدیران واحدهای تولیدی این شهرستان اظهار داشت: رفع مشکلات و دغدغه‌های صاحبان واحدهای تولیدی یکی از مهم‌ترین راهکارها در کاهش معضل بیکاری است.

وی ادامه داد: اگر از این واحدها حمایت شود و مشکلات آنان برطرف شود علاوه بر کاهش بیکاری می‌توانیم در توسعه تولیدات و کیفی سازی آن نیز گام برداریم.

فرماندار ملارد با بیان اینکه مدیران واحدهای تولیدی نیز باید به سمت تولیدات کیفی پیش بروند افزود: در سالی که با نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است باید تمام تلاش خود را برای رونق تولیدات و کیفی‌سازی آن انجام دهیم.

فردی با تأکید بر اینکه باید سطح تولیدات ما به گونه‌ای باشد که مرغوب و کیفیت داشته باشد تصریح کرد: با تولید کالاهای مرغوب و کیفی می‌توانیم مردم را به سمت خرید کالای ایرانی سوق دهیم.

وی اظهار داشت: ارتقای اطمینان مردم نسبت به خرید کالای ایرانی سبب می‌شود تا رونق اقتصادی در واحدهای تولیدی و صنعتی بیشتر شده و بخشی از مشکلات این واحدها مرتفع شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود به حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم از حضور سرمایه‌گذاران در ملارد بهره ببریم باید زمینه‌های حضور آنان را در این شهرستان فراهم نماییم.

فردی ادامه داد: در این راستا باید با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران زمینه‌های جلب مشارکت‌های آنان را فراهم کرده و آنان را به سمت این شهرستان جلب نماییم.

وی حل مشکلات و حمایت از سرمایه‌گذاران را مهم ارزیابی کرد و گفت: با حمایت از سرمایه‌گذاران می‌توانیم زمینه‌های بیشتر تولیدات را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول