اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

18 میلیارد ریال به اشتغال مددجویان چرامی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از اختصاص بیش از 18 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بانک ملی برای اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

18 میلیارد ریال به اشتغال مددجویان چرامی اختصاص یافت

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از اختصاص بیش از 18 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بانک ملی برای اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش حمایت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان چرام اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال، بیش از  18 میلیارد ریال از اعتبارات قرض‌الحسنه بانک ملی شهرستان چرام به مددجویان متقاضی طرح‌های اشتغالزایی اختصاص یافت.

این مسئول اجرای طرح‌های خود اشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد را در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام‌خمینی (ره) دانست.

وی تصریح کرد: در نشست مشترک کمیته امداد امام‌خمینی (ره) چرام و رئیس بانک ملی این شهرستان با توجه به مدت زمان محدود، تدابیر ویژه‌ای برای سرعت‌بخشی در پرداخت و نظارت بر اجرای پروژه‌های اشتغالزایی اندیشیده شد.

مظاهری پرداخت وام‌های اشتغالزایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای مددجویان مستعد و خود کفایی آنان را از مهم‌ترین برنامه‌های کاری این نهاد مردمی عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) چرام تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات از منابع بانکی در رونق زندگی خانواده‌های نیازمند تأ‌ثیر بسزایی خواهد داشت.

وی از همکاری خوب رئیس بانک ملی شهرستان و مجموعه همکاران در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده به تعداد 180 نفر از مددجویان تسهیلات قرض‌الحسنه بانک ملی جهت اشتغالزایی پرداخت شود.

مظاهری یکی از مشکلات عمده در روند تشکیل پرونده مددجویان را فراهم کردن ضمانت‌های بانکی در شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد که کارگروه اشتغال و مسئولین اجرایی شهرستان در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام‌خمینی (ره) با بررسی نیازهای خانواده‌های مددجو اقدام به حمایت از آن‌ها کرده و خدمات را بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد.

انتهای ‌پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول