اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی تعاونی‌‎های فراگیر

200 فرصت اشتغالزایی برای معلولان بروجن ایجاد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: با ایجاد دو شرکت تعاونی فراگیر در بروجن زمینه اشتغال 200 معلول در شهرستان بروجن فراهم شد.

200 فرصت اشتغالزایی برای معلولان بروجن ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین سعیدی صبح امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار داشت: خدمت در همه نهادهای نظام اسلامی ارزشمند است، ولی خدمت در بهزیستی توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و کارکنان بهزیستی باید از این فرصت به خوبی بهره‌برداری کنند.

وی توانمندسازی جامعه هدف، کمک به ساخت مسکن و اشتغال آنها را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این سازمان ذکر کرد و افزود: دست‌یابی به این مهم با تعامل بین بخشی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف امکان پذیر است.

سعیدی با اشاره به وظایف متنوع و تخصصی سازمان بهزیستی به عموم مردم و به ویژه جامعه هدف، ابراز داشت: با توجه به تنوع خدمات ارائه شده به جامعه هدف این سازمان لازم است تا کارشناسان با برنامه‌ریزی دقیق در جذب و هدایت خیرین و همچنین توسعه و راه اندازی موسسات و مراکز غیر دولتی سازمان را در پیشبرد اهداف یاری کنند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در ادامه از ایجاد و راه‌اندازی دو تعاونی فراگیر در این استان خبر داد و گفت: این دو تعاونی در زمینه پرورش گیاهان دارویی و کارگاه دوخت لباس‌های محلی در مناطق روستایی شهرستان بروجن ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به پرداخت تسهیلات لازم به تعاونی‌های فراگیر، ابراز داشت: با راه اندازی این دو تعاونی زمینه اشتغال 200 نفر از معلولان و خانواده آنها در شهرستان بروجن فراهم می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه بسیاری از معلولان دارای استعدادهای بالایی هستند، متذکر شد: معلولان موفقی در جامعه وجود دارند که باید با برنامه ریزی دقیق از توانمندی‌های علمی و اجتماعی آنان در حوزه‌های مختلف به خوبی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس رفع نیازها و ایجاد اشتغال معلولان وظیفه تمام دستگاه‌ها بوده و هر یک از آنان باید در حد توان در این امر مهم مشارکت کنند.

انتهای پیام/68003/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول