اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون خراسان‌رضوی:

عملکرد بانک‌ها در حوزه اشتغال مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: عملکرد بانک‌ها در حوزه اشتغال و ارائه تسهیلات، مطلوب نیست و باید تحرکی در این حوزه به وجود بیاید.

عملکرد بانک‌ها در حوزه اشتغال مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اکبر لبافی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خلیل‌آباد، با بیان اینکه عملکرد بانک‌های استان در حوزه اشتغال نسبی بوده و رضایت لازم را نداریم، اظهار کرد: در چهارمین سفر ریاست جمهوری به استان خراسان‌رضوی 1300 میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات مانده تسهیلات بنگاه‌های زودبازده مصوب شده است.

وی ادامه داد:برای جذب این اعتبارات، طرح‌های صنعتی و معدنی و کشاورزی با اولویت طرح‌های توسعه‌ای و نیمه‌تمام پس از طرح در کارگروه اشتغال به بانک معرفی می‌شوند.

لبافی با بیان اینکه رویکرد اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی تثبیت و توسعه کار است افزود: بهبود وضعیت کار نیازمند مشارکت و همیاری تمامی فعالانی است که در این عرصه حضور دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی به بحث  سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و گفت: هر تبعه خارجی که در بخش تولید توان سرمایه‌گذاری داشته باشد، می‌تواند با حداقل 300 هزار دلار در بخش تولید و 500هزار دلار در بخش خدمات و بازرگانی، ظرف مدت یک هفته پروانه کار و سپس پروانه سرمایه‌گذاری دریافت کند.

وی از پرداخت ماهانه 60 میلیارد ریال به 13 هزار نفر  مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در استان خبر داد و اظهار داشت:هر مؤسسه و بنگاه اقتصادی که نیروی کار خود را از میان مقرری‌بگیران بیمه بیکاری انتخاب کند، 70 درصد حقوق این نیروها توسط دولت پرداخت خواهد شد و کارفرما فقط 30 درصد دستمزد وی را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول