اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

پایبندی ملت به نظام هیمنه غرب را در هم شکسته است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: قدرشناسی و پایبندی ملت ایران اسلامی به نظام هیمنه غرب را در هم شکسته است.

پایبندی ملت به نظام هیمنه غرب را در هم شکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، سجاد اینانلو عصر امروز در دیدار با تعدادی از جانبازان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با تمام قوا و هیمنه خویش در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی ایستادگی می‌کند، اظهار کرد: ملت مسلمان و همیشه حاضر در صحنه ایران اسلامی در طول 33 سال پس از استقرار انقلاب اسلامی به خوبی نشان داده و اثبات کرده‌اند که همواره به خون شهدا و رشادت‌های آنان در ایام جنگ تحمیلی پایبند بوده و قدرشناسی لازم را به جای می‌آورند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم اتحاد و یکپارچگی عمومی ملت‌های مسلمان و آزادیخواه برای شکست دشمنان و دست ‌یافتن به اقتدار و عزت در جهان افزود: در هر کاری با اراده و بنیش قوی می‌‌توان به پیروزی دست پیدا کرد و معاندان را خوار و ذلیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی بی‌منت به خانواده‌های معزز و معظم شهدا و جانبازان باید همواره در اولویت و سرلوحه فعالیت مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته باشد، تصریح کرد: شهدا امروز مظهر قدرت‌نمایی و اقتدار اسلامی ملت ایران هستند و ترس دشمنان و مستکبران عامل نیز تنها به علت پایبندی عمیق و پیوند ناگسستنی ملت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره با درایت و هوشمندی به تمام معنا نقش پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی را ترسیم می‌کنند، تصریح کرد: معظم‌له همواره با نکته‌سنجی و بصیرتی به تمام معنا شرایط و رخداد‌های کشور و جهان را بررسی کرده و بهترین مسیر برای اقتدار و عزت را به ملت مقتدر ایران اسلامی نشان می‌دهند.

اینانلو هدف از توطئه‌های دشمنان را در عرصه شبیخون فرهنگی و جنگ نرم را مبارزه با اعتقادات ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امروز زمانی است که باید با بسیج همه‌جانبه امکانات و تجهیزات به جنگ و نبرد با تهاجمات ضد فرهنگی و دینی غرب و به‌ ویژه استکبار رفته و آنها را در برنامه‌ها و طر‌ح‌های ضد فرهنگی خویش ناکام گذاشته و شکست دهیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول