اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیر:

مسئولان نظام اسلامی خود را به دولت امام زمان(عج) متصل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیر گفت: تلاش مدیران و مسئولان نظام اسلامی باید به گونه‌ای باشد که خود را به دولت کریمه امام زمان(عج) متصل کنند.

مسئولان نظام اسلامی خود را به دولت امام زمان(عج) متصل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در نشست شورای اداری دیر با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان ماه خیر و برکت است و همه باید از موهبت‌های این ماه در جهت خودسازی خود استفاده کنند.

وی افزود: کارگزاران در دولت اسلامی علاوه بر تلاش برای اصلاح جامعه، طوری کار و تلاش داشته باشند که بتوانند خود را به دولت کریمه امام زمان(عج) متصل کنند.

وی با برشمردن شاخص‌های دولت کریمه گفت: در دولت امام عصر (عج) مردم به خاطر به دست آوردن روزی، کرامتشان خدشه‌دار نخواهد شد و مردم کسی را پیدا نمی‌کنند که به او صدقه بدهند.

امام جمعه دیر با توصیه همه به تقوای الهی افزود: تقوا محوری یکی از ویژگی‌های مهم دولت امام زمان(عج) است.

حسینی با اعلام اینکه در نظام اسلامی باید شاخص‌های دولت کریمه را رعایت کنیم گفت: نظام اسلامی برخلاف نظام‌های دیگر بر اساس محبت متقابل مردم و مسئولان به وجود می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی هستند گفت: این انقلاب با ایثارگری فرزندان این مرز و بوم به پیروزی رسید، از این رو انجام وظیفه از سوی مدیران کوچک‌ترین خدمت به مردم است.

امام جمعه دیر گفت: رمز موفقیت هر مسئول پیوستن به جمع مردم است و اگر مسئولی همیشه و همه جا در بین مردم باشد موفق خواهد بود و اگر کسی خود را جدا از این بدنه بداند از مسیر اصلی خدمت به ملت خارج شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول