اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

دفاع از نظام اسلامی مهم‌ترین رسالت شورای نگهبان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداری‌ از نظام‌ اسلامی مهم‌ترین‌ رسالت‌ شورای نگهبان‌ به‌ عنوان‌ یک‌ نهاد رسمی‌ برخاسته از نظام جمهوری اسلامی است.

دفاع از نظام اسلامی مهم‌ترین رسالت شورای نگهبان است

بهروز نعمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به 26 تیرماه، سالروز تشکیل شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان، به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاهبان و حافظ انقلاب و ارزش‌های آن است و عملکرد خوبی را از خود به منصه ظهور گذاشته است.

وی گفت: شورای نگهبان در برهه‌های حساس و در زمان‌های خاصی که وارد موضوعات شده، همواره انقلاب را از توطئه‌های سهمگین دشمنان نجات داده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه رفیع و وظایف بسیار مهم این نهاد، شورای نگهبان را تضمین‌کننده شرعی و اسلامی بودن نظام دانست و تصریح کرد: شورای نگهبان‌ از نظر قانون‌ اساسی‌ مهم‌ترین‌ نهاد رسمی‌ برای حراست‌ از اسلامیت‌ نظام‌ و قانون‌ اساسی‌ است.

وی پاسداری‌ و صیانت‌ از نظام‌ اسلامی را مهم‌ترین‌ رسالت‌ شورای نگهبان‌ به‌ عنوان‌ یک‌ نهاد رسمی‌ برخاسته از نظام عنوان کرد.

نعمتی اضافه کرد: شورای نگهبان طی 32 سال گذشته بیشترین دفاع را از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی در بخش پایانی سخنانش ضمن قدردانی از عملکرد شورای نگهبان اظهار داشت: نقش این نهاد قانونی در شرایط حساس سه دهه از انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و این موضوع مهم نشان از اهمیت وجود آن در نظام اسلامی و دفاع از ارزش‌ها دارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول