اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه پل‌سفید:

نماز جمعه از برکات حضور نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت پل سفید با اشاره به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه کشور در پنج مرداد ماه، گفت: نماز جمعه از برکات حضور نظام اسلامی در کشور است.

نماز جمعه از برکات حضور نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ائمه جمعه شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری نماز جمعه را از برکات نظام اسلامی دانستند.

* نماز جمعه از برکات حضور نظام اسلامی در کشور است

حجت الاسلام رمضان اسکندری امام جمعه موقت پل سفید با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان در آموزه‌های قرآنی و دینی، گفت: خداوند دعوت‌نامه ماه ضیافت الهی را توسط پیامبر گرامی اسلام در اختیار مردم قرار داده است.

امام جمعه موقت پل سفید خواستار توجه عمومی به حرمت ماه ضیافت الهی شد و خاطرنشان کرد: حیا از شاخص‌های دینی است و نباید در جامعه اسلامی شاهد روزه‌خواری علنی باشیم.

اسکندری به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور توسط آیت‌الله طالقانی اشاره و خاطرنشان کرد: نماز جمعه از برکات حضور نظام اسلامی در کشور است.

وی به هفته تامین اجتماعی اشاره و از خدمات آنان تقدیر کرد.

* عزت جهانی ملت ایران از هدایت مقام معظم رهبری به دست آمده است

حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان به اثرات روزه اشاره کرد و گفت: روزه موجب روسیاهی شیطان، تربیت شدن در لوای روزه، آموزش درس صبر و مقاومت می‌شود.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به توجه ظاهر و باطن در ماه مبارک رمضان افزود: مسئولان با حرمت‌شکنان ماه رمضان قاطعانه برخورد کنند و مانند مسئله حجاب منفعل نباشند.

وی با اشاره به این مطلب که استکبار با همه توان در حال مبارزه با اسلام است، گفت: استکبار در مقابله با اسلام شکست‌ها و رسوایی‌های بسیاری را دیده است.

مهدوی به الگوبرداری کشورهای اسلامی از ایران در مبارزه با طاغوت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: عزت جهانی ملت ایران در گرو هدایت مقام معظم رهبری به دست امده است.

* جوامع بین‌المللی اقدامات تروریستی سوریه را محکوم کنند

حجت‌الاسلام علی رضانژاد امام جمعه موقت شهر زیراب نیز با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: درک ماه مبارک رمضان و دعا و استغفار و قرائت قرآن و روزه از وظایف ما در ماه نزول قرآن است.

امام جمعه موقت شهر زیراب با بیان اینکه در ماه ضیافت الهی، ما میهمان خداوند سبحان هستیم، افزود: میزبان ماه مبارک رمضان خداوند سبحان است و ما باید شأن میزبان را حفظ کنیم تا بتوانیم از برکات این ماه بهره‌مند شدیم.

رضانژاد با اشاره به سالروز برگزاری اولین اقامه نماز جمعه کشور توسط حضرت آیت‌الله طالقانی و نامگذاری این روز به نام روز نماز جمعه، متذکر شد: مقام معظم رهبری، امامان جمعه را به عنوان رهبران مناطق معرفی کردند که بیانگر اهمیت نماز جمعه است.

وی، اقدام تروریستی در سوریه را محکوم کرد و از جوامع بین‌المللی خواستار پیگیری موضوع برای محکومیت این اقدام شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول