اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

نظام اسلامی بهترین مدل حکومتی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین مدل حکومتی را در حفظ و احیای منزلت انسان‌ها ارائه کرده‌ است.

نظام اسلامی بهترین مدل حکومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری در همایش تجلیل از خادمین و برگزارکنندگان مانور بزرگ امدادی منتظران مهدی (عج) با اشاره به توجه ویژه دین مبین اسلام به کرامت و منزلت انسان‌ها اظهار کرد: خداوند انسان را در زمین خلیف‌الله معرفی کرده و این نمایانگر جایگاه ویژه انسان در نزد خداوند است.

وی با بیان اینکه امروز برخی دولت‌ها این جایگاه و منزلت والای انسان را نادیده گرفته و از آن در راستای منافع شوم خود بهره می‌گیرند گفت: استکبار جهانی و غرب امروز کارنامه ضعیفی در مسیر توجه به منزلت والای انسان ارائه داده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به قتل عام مردم مظلوم و بی‌دفاع میانمار بدون واکنش مجامع بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشر بیان کرد: اگر دولت‌های غربی ذره‌ای از انسانیت بویی برده بودند حتما در مقابل این حرکات وحشیانه و ضدحقوق بشر در میانمار اظهار وجود می‌کردند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر حفظ و احیای حقوق و منزلت انسان‌ها در دنیا بهترین مدل حکومتی را ارائه کرده است و یکی از سازمان‌هایی که در این راستا برای احترام به جایگاه انسان‌ها و اعتلای این جایگاه تلاش می‌کند جمعیت هلال احمر است.

عرب‌انصاری در ادامه سخنان خود با اشاره به جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی قم و اقبال عمومی مردم و مسلمانان خارج از کشور برای حضور در این خطه مقدس اظهار داشت: ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی قم این خطه را به یک جهان‌شهر تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این جایگاه ملی و بین‌المللی باید بسترها و زیرساخت‌های مناسبی برای پذیرایی شایسته از زائرین و مجاورین فراهم شود که این امر در سال‌های اخیر با همت مدیران و مسئولان در دولت نهم و دهم تا حد زیادی تحقق یافته است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول