اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

استقلال بزرگ‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: استقلال و عزت بزرگ‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است که باید برای اقشار جامعه بازگو شود.

استقلال بزرگ‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در جلسه ستاد هفته دولت اظهار داشت: هدف از تشکیل دولت و حکومت اسلامی اجرای فعالیت‌های ایمانی و اسلامی است.

وی بیان داشت: برنامه‌های کاری بیشتر بر اساس افتتاح پروژه‌ها و مسائل مادی است و کمتر به این مسئله می‌پردازیم که به چه دلیلی این کار انجام شده است.

نجار با طرح این سئوال که چرا همه با ایران سر ستیز دارند و به کشتار مسلمانان میانمار، عراق و سوریه روی آورده‌اند، عنوان کرد: به چه دلیل کشورهای مرتجع عربی ثروت‌های بیکران دارند و فریاد مظلوم‌خواهی بحرین را سرکوب می‌کنند، اما آمریکا تمام جنایات را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم اهداف تشکیل دولت اسلامی را بیان کنیم، باید دلایل این تحریم‌ها و مقابله‌ها را برای مردم تبیین کنیم.

نجار ابراز داشت: استقلال و عزت بزرگ‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است که باید برای اقشار جامعه بازگو شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: انقلاب متعلق به مردم است، لذا باید برنامه‌ها را برای اقشار مختلف تدارک دید، دستگاه‌ها برنامه‌های خود را با حضور مردم برگزار کنند و حضور آنها را در جریان بازدیدهای خود داشته باشند.

مصطفی سلطانی مدیرکل روابط عمومی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: برگزاری نشست خبری استاندار کرمان، حضور استاندار و مسئولان اجرایی استان در گلزار شهدا، حضور استاندار و مسئولان در جمع نمازگزاران جمعه و پاسخگویی به سئوالات آنها از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته دولت است.

وی افزود: برگزاری جشنواره شهیدان رجایی و باهنر، یادواره شهید باهنر، برگزاری المپیاد کرمانیان و تور دوچرخه‌سواری و اجرای چهار برنامه ملی و سراسری از صدا و سیما جزو اهم برنامه‌های هفته دولت است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول