اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نبویان در همایش بصیرت و پایداری در مشهد-2

معضل کنونی نظام جمهوری اسلامی نبود دانشگاه اسلامی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: معضل کنونی نظام جمهوری اسلامی نبود دانشگاه اسلامی است.

معضل کنونی نظام جمهوری اسلامی نبود دانشگاه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان صبح امروز در همایش بصیرت و پایداری که در حسینیه تهرانی‌های مشهد مقدس برگزار شده بود، با اشاره به ادامه روند تحریم از سوی غرب تاکید کرد: همچنین امروز به هیچ عنوان دانشگاه‌های ما را نمی‌توان اسلامی دانست و در همین راستا باید کاری کنیم که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها معتقد بر اندیشه‌های اسلامی باشند نه این که آن را رد کنند. معضل کنونی نظام جمهوری اسلامی نبود دانشگاه اسلامی است که البته نمایندگان مجلس در حال حاضر در حال مطرح کردن شاخص دانشگاه اسلامی در مقام قانون‌گذاری هستند.

وی گفت: یکی از کارهای بزرگی که باید بکنیم این است که باید به سمت تولید نرم‌افزار علوم انسانی برای دانشگاه‌هایمان برویم.

 

انحراف مشایی انحراف از مبانی اسلامی و ولایت‌مداری است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به یکی از حاضران در جلسه درارتباط با جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی جریان مشایی است و معتقدم که انحراف این جریان، انحراف از مبانی اسلامی و ولایت‌مداری است.

وی به نسبت میان دولت سازندگی و اصلاحات اشاره کرد و گفت: آقای هاشمی حرف جالبی می‌زند. در سال 84 تصریح می‌کند که خاتمی سیاست‌های مرا ادامه داده است.

او به همان جایی رسیده است که اگر من هم بودم، می‌رسیدم؛ راست هم می‌گوید، یک اندیشه است.

وی در ادامه با اشاره به مواضع سروش ادامه داد: سروش می‌گوید دیگر دبّه در نیاورید و بگویید ما می‌خواهیم به این آیات قرآن ملتزم باشیم، دقیقاً با همین واژه. بعد می‌گوید من که می‌گویم اصلاح‌طلبم، با سیاست کار ندارم، با فرهنگ کار ندارم. اینها را بگذارید کنار،‌ اصلاح خود قرآن! البته بنده هم پرسیدم:«یعنی فهم قرآن؟» گفت: «نه بابا! اصلاح خود قرآن»! آدرس بدهیم و دسته‌بندی کنیم که این آیات از قرآن حذف شود!

 

رهبر انقلاب با استفاده از اهرم احمدی‌نژاد قطار انقلاب را در ریل خود قرارداد

وی با طرح این سوال که آیا احمدی‌نژاد از مشایی تاثیر می‌گیرد یا خیر، تاکید کرد: شاید احمدی‌نژاد برخی اوقات اشتباه کند و یا حرفی از مشایی بزند ولی ذهن او فاسد نیست.

وی درباره حمایت رهبر معظم انقلاب از احمدی نژاد تصریح کرد: آقا زمانی که دولت نهم بر سر کار آمد، فرمودند که دولت نهم قطار انقلاب را در ریل خود قرار داد و این بیان ایشان یعنی این که تا پیش از آن در ریل خود قرار نداشته است.

نبویان خاطر نشان کرد: اما این قدرت مقام معظم رهبری بود که از اهرم احمدی‌نژاد در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و قرار دادن ریل‌انقلاب در مسیر اصلی خود استفاده کردند.

 انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول