اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

عامل موفقیت نظام توجه به اصول دینی و ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: عامل موفقیت نظام اسلامی توجه به اصول دینی و ارزش‌های اسلامی است.

عامل موفقیت نظام توجه به اصول دینی و ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی عصر امروز در مراسم تقدیر از برندگان مسابقه امیرگل‌ها با اشاره به اعیاد شعبانیه و لزوم استفاده برتر از این روزها اظهار کرد: این اعیاد از بهترین روزهایی است که خداوند برای بندگان خود قرار داده است.

وی با اشاره به برخی از آیات و روایات نقل شده در زمینه انتظار فرج افزود: باید بهترین انتظار برای هر مسلمانی انتظار فرج باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از موفقیت‌های به دست آمده برای نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی افزود: توجه به اصول اعتقادی یکی از مسائلی است که موجب پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرا شده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی اضافه کرد: برنامه‌های تبلیغات اسلامی همچون یک سبد است و سالانه برنامه‌های مختلفی توسط این اداره کل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اجرایی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی به صورت ساماندهی شده و کارشناسی شده اجرا می‌شود، ادامه داد: این نوع کارشناسی‌ها با حضور مشاوران اداره کل تبلیغات اسلامی و همچنین مسئولان اجرایی طرح‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقه امیر گل‌ها یکی از طرح‌های منسجم اجرا شده با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان است، افزود: یکی از اهداف مهم در برگزاری این جلسه تقویت و تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان بود.

وی با اشاره به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه آموزش مباحث دینی به دانش‌آموزان افزود: مسابقه امیر گل‌ها در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول