اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

دشمنان نظام واقعیت‌های جمهوری اسلامی را نشان نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام مقدس ایران به دنبال نشان دادن واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران نیستند.

دشمنان نظام واقعیت‌های جمهوری اسلامی را نشان نمی‌دهند

بهرام بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: دشمنان فکر می‌کنند که کل دنیا خودشان هستند و اختیار دنیا در دست آنان است.

وی بیان کرد: به فرموده رهبر انقلاب ما برای اداره کشور باید آرمان‌ها و واقعیت‌های موجود جامعه را با تحلیل شرایط و تحلیل داشته‌های خود تحقق بخشیم.

بیرانوند اضافه کرد: اقتصاد کشور را باید به عنوان اقتصاد مقاومتی پایه‌ریزی کنیم، زیرا اقتصاد مقاومتی تکیه بر منابع داخلی است و باید بر داشته‌های خودمان تکیه نماییم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان تصریح کرد: باید از منابع و امکانات داخلی غیر منصفانه استفاده نکنیم و با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی به نحو احسن از این منابع استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام مسیری روشن و هموار را برای ادامه راه انقلاب معرفی کردند که همه کارگزاران نظام با تبعیت از فرمایشات معظم‌له باید تلاش کنند تا این اهداف محقق شود.

بیرانوند یادآور شد: دشمنان به قدرت بالای ولایت‌فقیه و تبعیت بی‌چون و چرای مردم و مسئولان از ولایت آگاه هستند و همواره تلاش می‌کنند تا مقام ولایت را در نظر مردم خدشه‌دار کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه و همه وقت پای ولایت و رهبری ایستاده‌اند و اکثر موفقیت‌های نظام مقدس اسلامی ایران در سایه ولایت و رهبری محقق شده است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول