اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار یکتا:

نظام اسلامی تجلی حکومت شهداست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا (ص) با بیان اینکه شهدا بر دل‌ها حاکمیت دارند گفت: نظام اسلامی تجلی حکومت شهدا است.

نظام اسلامی تجلی حکومت شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از زیباکنار، حسین یکتا در هفتمین یادواره شهدای گمنام مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: حکومت شهدا با وقوع انقلاب اسلامی در ایران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حکومت شهدا در حال تجلی پیدا کردن است، افزود: شهدا بر دل‌ها حاکمیت دارند و برای امام عصر (عج) یارگیری می‌کنند.

یکتا مزار شهدا را تا قیامت دارالشفا خواند و تصریح کرد: شهدا در رزم و جنگ به امام عصر خود راست گفتند و محکم پای دین خدا ایستادند.

مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا (ص) شهدا را در جامعه اثرگذار دانست و ابراز کرد: امروز از ادیان دیگر به دنبال شهدای انقلاب اسلامی هستند.

وی به حضور اقشار مختلف در شلمچه اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها دیگر تاثیر ندارد زیرا تمام رزق‌های آسمان در دستان ماست و در شرایط بدر و خیبر قرار داریم.

یکتا با تاکید براینکه کشتی‌ها باید از اروپا حرکت کرده و کنار شلمچه پهلو بگیرند و تربت شهدا را با خود ببرند، بیان کرد: شهدا بر دل‌ها حاکمیت دارند و افراد جامعه را مدیریت و تربیت می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا (ص) اقتدار جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدا عنوان کرد و یادآور شد: آمریکا اگر جرات داشت تاکنون به ایران حمله کرده بود اما از رزمندگان اسلام هراس دارد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام مقتدرانه در خشکی و دریا در مقابل دشمن ایستاده‌اند، اذعان کرد: دنیا در حال گذر از گردنه مهم است.

یکتا بیداری اسلامی در جهان را امر مهمی توصیف کرد و افزود: شهدا در مسیر تکاملی انقلاب اسلامی تربیت شدند.

مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا (ص) با اشاره به اینکه شهدا ولایتمداری را تمرین کردند، اذعان کرد: می‌دانیم خبری در راه است و شهدا جایگاه خود را در جهان دیگر دیده بودند.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیز در مراسم مذکور، هفتمین یادواره شهدای گمنام را دارای ویژگی‌هایی خواند و گفت: امسال برگزاری یادواره شهدای مرکز مذکور با سالروز پذیرش قطعنامه 598 توسط جمهوری اسلامی ایران تقارن پیدا کرده است.

اصغر شکراللهی افزود: می‌خواهیم بازهم با امام (ره) و مقام معظم رهبری پیمان ببندیم و بگوییم جوانان نسل امروز مانند رزمندگان دفاع مقدس مقابل استکبار ایستاده‌اند و از ولی خود جدا نمی‌شوند.

وی با اشاره به رزمایش نیروی دریایی سپاه در مراسم یادواره شهدا، تصریح کرد: صحنه‌ای کوچک از هشت سال ایثار و از خودگذشتگی فرزندان کشور در رزمایش مذکور به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش فارس، در هفتمین یادواره شهدای گمنام مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) از خانم اسماعیلیان مادر سه شهید، دو جانباز و یک آزاده، مادر شهیدان یوسفی و همسر آزاده و جانباز قاسم فیروزی تجلیل شد.

اجرای رزمایش دوران دفاع مقدس و مداحی میثم مطیعی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای گمنام مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه در زیباکنار بود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول