اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات قزوین:

رسانه‌ها پایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات قزوین گفت: رسانه‌ها پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

رسانه‌ها پایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بعد از ظهر امروز علی علیمحمدی در نشست خبری دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین اظهار کرد: مطبوعات و رسانه‌ها رکن چهارم نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و از پایه‌های این نظام محسوب می‌شود.

وی افزود: برخی مواقع با خبرنگاران با بی‌احترامی برخورد می‌شود و این مهم باعث تخریب رکن چهارم جامعه می‌شود و آسیب‌های آن به ارکان دیگر نیز می‌رسد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین خطاب به حجت‌الاسلام علی قابل رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین تصریح کرد: رسانه‌ها نیازمند حمایت جدی مسئولان هستند تا شأن خبرنگاران حفظ شود.

علیمحمدی با بیان اینکه دشمن برای آسیب زدن به کشور از طریق فرهنگ وارد عمل می‌شود، بیان کرد: رسانه‌ها باید توجه داشته باشند که مکتوباتشان را به گونه‌ای تنظیم کنند که دشمن نتواند از آن سوء استفاده کند.

این مسئول عنوان کرد: انسان‌ها تنها به این دنیا تعلق ندارند و برای هر کاری که انجام می‌دهند در سرای آخرت پاداش یا مجازاتشان را دریافت می‌کنند، پس بر روی عملکردمان در این دنیا توجه بیشتری داشته باشیم.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین تأکید کرد: رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند و اگر سئوالی نیز از مسئولان می‌کنند، به دنبال ادا کردن دینشان به مردم هستند و می‌خواهند رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

علیمحمدی با بیان اینکه عدم توجه به برخورد‌های‌ نادرست برخی مدیران با خبرنگاران سبب تکرار دوباره آن‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: باید از رفتارهای نادرست برخی مدیران با خبرنگاران گذرا رد نشد، زیرا این مهم سبب تکرار رفتارهای این‌ چنینی می‌شود.

این مسئول در خاتمه اذعان کرد: حضور خبرنگاران در جلسات به معنای حضور نمایندگان افکار عمومی در آن مجموعه است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول