اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

نمازجمعه پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نماز جمعه پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی بوده و تقویت‌کننده ارتباط مردم با ولایت است.

نمازجمعه پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در مراسم معارفه امام جمعه بخش زیدون بهبهان اظهار کرد: اقامه نماز جمعه از دستوراات الهی و از سنت‌های حسنه بود که از زمان پیامبر اسلام(ص) به ما رسیده‌ است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه باید در حکومت اسلامی اقامه شود، تصریح کرد: نماز جمعه در صدر اسلام و در زمان پیامبر نیز درهم کوبنده توطئه‌های منافقان و دشمنان اسلام بود و امروز هم در نظام اسلامی، هدایت‌گر جامعه در صراط مستقیم است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: امروز دشمنان ما تهاجم همه‌جانبه خود علیه اسلام و ارزش‌های اسلامی را افزایش داده و در حال ایجاد شبهات و تحریفات فراوان در جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: اما اسلام نیز بهترین راه مقابله با این تهاجم‌ها را معین کرده و مردم را به شرکت در نمازجمعه به عنوان فریضه‌ای مهم و آگاه‌رسان دعوت کرده است.

موسوی جزایری افزود: در نماز جمعه اصول اساسی اسلام، رهنمودهای رهبر انقلاب و نیازها و خواسته‌های مردم مطرح شده و از این رو این فریضه مهم پشتوانه‌ محکمی برای نظام اسلامی و تقویت‌کننده ارتباط مردم با ولایت است.

وی تصریح کرد: نماز جمعه نتایج خوبی از قبیل اتحاد، انسجام، حاکم شدن فضای معنوی، شکست خوردن دشمنان، تقویت نیروهای اسلامی، عزت و شوکت کشور برای ما داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان اظهار امیدواری کرد از این پس نمازجمعه با حضور همه مردم زیدون و باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول