اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

راز موفقیت نظام اسلامی در اطاعت از دستورات الهی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ایران اسلامی امروز به دنیا ثابت کرده است که راز موفقیت‌هایش در اطاعت از دستورات الهی نهفته است.

راز موفقیت نظام اسلامی در اطاعت از دستورات الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار امروز در جمع تعدادی از بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه ایران هم اکنون در اوج عزت قرار دارد و همه نگاه‌ها و توجه دنیا به ایران اسلامی است، افزود: اگر امتی اطاعت از خداوند کند، خداوند به مردمان آن ملت عزت و حیات طیبه می‌دهد.

وی گفت: موفقیت و عزت ایران اسلامی به خاطر با خدا بودن است و این مهم‌ترین و بهترین ارزش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: حکومت اسلامی ایران با به وجود آوردن حکمت دینی و الهی ابهت شرق و غرب را در هم شکست و ثابت کرد که دین از سیاست جدا نیست و راز موفقیتش اطاعت از دستورات خداوند متعال بوده است.

وی در ادامه افزود: اگر کسی کارش را با خدا درست کند خداوند کار او را در دنیا و آخرت درست می‌کند و باید همه ما به عنوان مسلمان تلاش کنیم رابطه و ارتباطمان را با خداوند بهتر کنیم و این باعث سربلندی ما و کشورمان هر روز بیش از پیش در جهان می‌شود.

رستگار تاکید کرد: اسلام دین جامع و کاملی است که هم به بعد معنوی و هم به بعد مادی انسان توجه می‌کند و فلسفه آمدن انبیا الهی و نزول کتب آسمانی و هدایت انسان‌ها به سوی خداوند، رشد و تکامل انسان‌ها در تمامی جنبه‌هاست.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه تمام تکالیفی که خداوند برای ما قرار داده است برای رشد و تکامل خود انسان است، افزود: امروزه غرب به این نتیجه رسیده است که تکیه بر دین امری اجتناب‌ناپذیر است و اگر هم به سمت این امر برنمی‌گردد نشان از روسیاهیش دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیجیان همواره وظایفی را در قبال آگاه‌بخشی به جامعه بر عهده دارند، افزود: بسیج و بسیجی امروز نقشی مهم به نام بصیرت‌بخشی و آگاهی‌بخشی در جامعه به عهده دارد که این امر می‌طلبد این قشر از جامعه به طور خاص در جریان امور مهم کشور قرار داشته باشند تا بتوانند از این طریق به تحلیل‌های درست از فضای موضوع دست یافته و به مردم انتقال دهند.

رستگار با بیان اینکه پشتیبانی از ولی فقیه، اسلام و ایران اسلامی را بیمه می‌کند افزود: مردم ایران بارها و بارها نشان داده‌اند که پشتیبان رهبر و ولی فقیه خود هستند و در این راستا ثابت قدم هستند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول