اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

غیرت دینی نظام اسلامی را در مقابل سایر کشورها متمایز کرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه غیرت دینی، نظام اسلامی را در مقابل سایر کشورها متمایز کرده است، گفت:‌ این ویژگی سبب شده تا دشمنان نیت تجاوز را به کشورمان در سر نپرورانند.

غیرت دینی نظام اسلامی را در مقابل سایر کشورها متمایز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش بعد از ظهر امروز در نشست با فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) و شماری از فرماندهان سپاه خراسان‌شمالی،‌ با گرامیداشت پنج مرداد سالروز جان فشانی رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین مرصاد گفت: امام خمینی (ره) بالاتر از جمهوری اسلامی غیرت مذهبی و دینی را در مردم به وجود آورد.

وی افزود: اگر این غیرت دینی به وجود نمی‌آمد، به طور حتم نظام اسلامی عزتمند نمی‌شد.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه این غیرت دینی را امام خمینی (ره) در روح مردم دمید، گفت:‌ امروز به خاطر این ویژگی حضور مردم را در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی شاهد هستیم.

وی همچنین از سپاه به عنوان یک فرهنگ یاد کرد و افزود: سپاه نه یک سر نیزه بلکه برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

احمدی‌بیغش با بیان اینکه امروز 1370 سال از عاشورای حسینی سپری می‌شود، گفت: ‌اگر هزاران سال دیگر نیز سپری شود، فرهنگ سپاه تغییر نخواهد کرد و همان فرهنگ برگرفته از عاشورا خواهد بود.

وی اقتدار نیروهای نظامی و حضور مردم در حمایت از نظام اسلامی را برشمرد و اظهار کرد: شاید به خاطر همین روحیه غیرت دینی بوده که دشمن توان ایستادگی و حمله به نظام اسلامی را نداشتند.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: آنان از لحاظ تسلیحات شاید امکاناتی داشته باشند که ما از آن برخوردار نباشیم، لیکن نظام اسلامی ما چیزی دارد که آن‌ها ندارند و آن چیز سبب شده که ما از دشمنان پیشی بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه برخورداری نظام اسلامی از این ویژگی دشمنان را زمین‌گیر کرده است، گفت:‌رژیم صهیونیستی صرفاً چهار هزار بمب اتم در اختیار دارد که 400 تای آن آماده است و حتی یک مورد آن برای تخریب کشورها کافی است، ‌لیکن آن‌ها از غیرت دینی و توان نظام جمهوری اسلامی واهمه دارند.

احمدی‌بیغش با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، افزود: نظام اسلامی در بسیاری از معادلات در کشورها مطرح است و این نقش تعیین کننده نظام اسلامی را نشان می‌دهد.

وی به دغدغه‌های رهبری در مورد خدمت صادقانه به مردم نیز اشاره کرد و گفت:‌ رهبر معظم انقلاب علاقه‌مند هستند تا مردم طعم خدمت صادقانه را در نظام اسلامی بچشند.

استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه دولت خدمتگزار برای خدمت رسانی به مردم که مورد تایید رهبری نیز بوده، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، افزود: باید خدمات ارزشمند مسئولان را نیز ارج نهاد و در توسعه خدمتگزاری مشارکت کرد.

وی اظهار کرد: ای کاش زمانی برسد که چپ و راست کنار بروند و تنها ولی فقیه باشد البته اکنون نیز همین است لیکن برخی مسائل حاشیه‌ای نیز وجود دارد که باید رخت بر بندد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع)‌ خراسان‌شمالی هم در این نشست با اشاره به اینکه سپاه استان صرف نظر از لباس همواره در کنار مدیران استان بوده است، گفت‌: این مولود برخاسته از انقلاب با تمام وجود از دولت خدمتگزار حمایت داشته است.

حسینعلی یوسفعلی‌زاده اظهار کرد: باید مسئولان در عمل خود پیروی از رهبری و توجه به آرمان‌های نظام اسلامی را نشان دهند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول