اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

رمز بقای نظام در ماندگاری نام و هدف شهدا است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: رمز بقای نظام در ماندگاری نام و هدف شهدا است که برگزاری یادواره‌های باشکوه به این هدف مقدس و نورانی کمک می‌کند.

رمز بقای نظام در ماندگاری نام و هدف شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله ولی‌نژاد پیش از ظهر امروز در سیزدهمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت موسی ابن جعفر (ع) شهرستان آزادشهر اظهار داشت: حضرت زینب کبری (س) که به حق اسوه صبر و استقامت بود در مقابل سخن ابن زیاد ملعون که گفت شما نباید به کربلا می‌آمدید که جز شکست راه دیگری نداشتید، با صدای محکم و رسا فرمود شهادت برادران، فرزندان و یاران ما که همگی از خاندان و اصحاب جدم رسول‌الله بودند نه تنها باعث خواری ما نشد بلکه به ما عزت، عظمت و بزرگی بخشید و راه و هدف ما را در تاریخ ماندگار کرد و باعث زنده ماندن دین حضرت رسول (ص) شد.

وی تصریح کرد: این همان راهی است که شهدا از آن الگوبرداری کرده و باعث حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام الهی و اسلامی شدند.

وی اصلی‌ترین هدف دشمن را از ایجاد فاصله و فتنه آسیب ‌رساندن به روابط بین مردم و ولایت فقیه عنوان کرد و تصریح کرد: مردم ما دارای درک و شعور سیاسی بالایی هستند و به خوبی بر اوضاع جامعه و جهان مسلط هستند و خوب می‌دانند به برکت این انقلاب و این نظام به چه نعماتی رسیده‌اند و چگونه به مانند یک نگین درخشان در جهان می‌درخشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه شهدای ما انسان‌های پاک، مخلص و بی‌ادعایی بوده‌اند اضافه کرد: نام و نشان شهدا به هیچ وجه گم نمی‌شود و در هیچ جایی از خاک ایران غریبه و ناآشنا نیستند و ان‌شاءالله پرچمی که برافراشته‌اند در آینده‌ای نزدیک به دست توانمند ولی امر مسلمین آیت‌الله خامنه‌ای به دست بزرگمرد عدالت گستر حضرت مهدی موعود (عج) قرار داده خواهد شد تا جهان پر از عدل و داد شود.

ولی‌نژاد اضافه کرد: همه پیامبران فرموده‌اند مرگ حق است و یک روزی سراغ انسان‌ها را می‌گیرد ولی خوش به سعادت کسانی که مرگ در راه خدا را انتخاب می‌کنند و در واقع با افضل موت به سراغ خداوند می‌روند و از نعمات و عنایات ذات مقدس الهی برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: براساس روایات و احادیث اگر کسی در راه خدا به شهادت برسد زمینی که در آن به زمین می‌افتد حکم کربلا را دارد و روزی که در آن به شهادت می‌رسد مانند روز عاشورا است و چه سعادتی بالاتر از اینکه با امام حسین‌ (ع) و یاران وفادارش مقایسه شوی و در محضر خدا قرار بگیری لذا صمیمانه‌‌ترین تبریک‌ها را به خانواده‌های شهدا گفته و از خداوند می‌خواهم مقام عالی شهدای ما را متعالی گرداند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول