اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان:

سازمان‎های مردم نهاد بازوان توانمند نظام هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: سازمان‎های مردم نهاد توانایی‎های بسیاری دارند و به عنوان بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‎شوند.

سازمان‎های مردم نهاد بازوان توانمند نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی در جمع نمایندگان سازمان‎های مردم نهاد استان گلستان که به منظور شرکت در سومین دوره انتخابات تعیین نماینده در هیئت نظارت بر تاسیس و فعالیت سمن‎های استان به ساختمان شماره دو استانداری گلستان آمده بودند اظهار داشت: سازمان‎های مردم نهاد دارای قابلیت‎های خوبی هستند که اگر به درستی مورد توجه و حمایت قرار گیرند می‎توانند در بسیاری از بخش‎ها در کنار مسئولان قرار گیرند و در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به سابقه فعالیت خود به عنوان مدیر سازمان ملی جوانان استان گلستان گفت: بسیاری از کسانی که در قالب سمن وارد فعالیت‎های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، آموزش و غیره می‎شوند از جوانان پرشور و بانشاط گلستانی هستند که ظرفیت‎ها و توانمندی‎های بالایی را در عرصه‎های مختلف دارند و می‎توانند خدمات شایسته‎ای را در بخش‎های مختلف داشته باشند و عزت و سربلندی ایران اسلامی را فراهم کنند.

حسینی اضافه کرد: در بازدیدی که از مراسم معنوی و روحانی اعتکاف داشتیم حضور جوانان که بالغ بر 80 درصد شرکت‎کنندگان در مراسم اعتکاف را تشکیل می‎دادند کاملا مشهود و پیدا بود.

وی ادامه داد: این حضور گسترده جوانان مایه خرسندی برای نظام است و در واقع یک علامت مثبت از پیوند عمیق جوانان ما با دین را نشان می‎داد که امیدواریم این حضور پررنگ را در همه عرصه‎ها شاهد باشیم.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان تاکید کرد: هیئت نظارت بر تاسیس و فعالیت سمن‎های استان تاثیر بسیار زیادی در شکل‎گیری و حرکت منسجم سمن‎ها دارد لذا انتخابی که انجام می‎دهید باید هوشمندانه و مدبرانه باشد تا در ساختار کلی سمن‎ها تاثیرات خوبی داشته باشد.

گفتنی است در سومین دوره انتخابات تعیین نماینده سازمان‎های مردم نهاد در هیئت نظارت بر تاسیس و فعالیت سمن‎های استان گلستان که عصر 17 خرداد برگزار شد، مسعود ساور از مؤسسه گل واژه‎های بصیرت با اخذ 31 رأی برای مدت دو سال به این هیئت راه یافت و سمیه خزاعی از مؤسسه جمعیت ظفر و مهدی جعفری از مؤسسه خیریه مهرورزان هلال احمر گلستان به عنوان اعضای علی‎البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول