اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی:

گزینه نظامی علیه ایران موجودیت غرب و اسرائیل را متزلزل می‌کند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌رضوی گفت: غرب و اسرائیل می‌دانند که دستور کار قرار گرفتن گزینه نظامی علیه ایران، شوک بسیار بزرگی را به آنها وارد خواهد کرد و موجودیت آنها را به‌ شدت زیر سؤال می‌برد.

گزینه نظامی علیه ایران موجودیت غرب و اسرائیل را متزلزل می‌کند

حسن قاسمی، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 اظهار کرد: مسئله اصلی این است که باید قضیه این مذاکرات را از معیشت و اقتصاد روزمره مردم جدا کنیم و مذاکرات را تنها در سطح عالی و از طریق تیم مذاکره‌ کننده دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها و نخبگان جامعه نقش بسیار مهمی را می‌توانند در این زمینه ایفا کنند، زیرا جریانات داخلی کشور ما به ‌دقت از سوی غربی‌ها رصد می‌شود و آنها به دنبال این هستند که مردم ایران را نیز با این مسئله درگیر کنند.

قاسمی افزود: غرب و اسرائیل می‌دانند که دستور کار قرار گرفتن گزینه نظامی علیه ایران، شوک بسیار بزرگی را به آنها وارد خواهد کرد و موجودیت آنها را به‌ شدت زیر سؤال می‌برد.

وی هم‌چنین با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جبهه پایداری و ره‌پویان باید با این واقعیت کنار بیایند که در انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم شورای اسلامی، حائز اکثریت آرا نشدند.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی ادامه داد: به هر حال تمام گروه‌های حاضر در مجلس نهم، خود را متصل به جریان اصولگرا می‌دانند و نباید میان آنها افتراق ایجاد کرد، اما باید پذیرفت که رهروان ولایت و رهبری، اکثریت مجلس نهم را در اختیار خود گرفته‌اند.

قاسمی با اشاره به حضور نمایندگان در کمیسیون‌های مختلف نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بعضی از کمیسیون‌ها مانند کمیسیون صنایع و یا کمیسیون برنامه ‌و بودجه، امتیازات بیشتری نسبت به کمیسیون‌های دیگر وجود دارد و طبیعی است که نمایندگان به آنها گرایش بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: برخی از نمایندگان نیز معتقدند با عضویت در برخی از کمیسیون‌ها می‌توانند امتیازات بیشتری را برای حوزه انتخابیه خود جذب کنند و البته این هم یک تصور اشتباه و خارج از نگاه کلان و ملی‌محور است.

قاسمی گفت: این نوع نگاه در شأن نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین نظام نیست و نمایندگان باید براساس سوابقی که دارند، در کمیسیون‌های مختلف مشغول به فعالیت شوند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول