اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

امروز دشمنان نظام و انقلاب دانشگاه‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تلاش دشمنان در ضربه زدن به نظام و انقلاب گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب دانشگاه‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند.

امروز دشمنان نظام و انقلاب دانشگاه‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کر‌می ظهر امروز در نشست سراسری مسئولان فرهنگی نواحی بسیج دانشجویی اظهار داشت: دشمنان به هر شیوه‌ای تلاش می‌کنند که دانشگاه ‌ها را از لحاظ فرهنگی مورد هدف قرار دهند که همه باید برای مقابله با آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه سلاح بسیج در برابر دشمنان ایمان قوی و خالص آن است، افزود: در حال حاضر در دانشگاه‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مقاومت انقلاب اسلامی را با ایمانی قوی و با نیت خالص و عاشور‌ایی دانست و ادامه داد: بسیج می‌تواند نقش بسیار ارزنده‌ای در جامعه اسلامی دانشگاهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه بیداری‌هایی که در منطقه اتفاق می‌افتد به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: مسئولان بسیجی می‌توانند به توسعه رسالت بسیج در دانشگاه‌ها کمک کنند.

سردار کر‌می نقش بسیج را در ارتقا سطح بصیرت و روشنگری جامعه مهم دانست و گفت: بسیج دانشجویی باید با جاذبه حداکثری جامعه را به سمت تعالی سوق دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی در تعامل با نسل جوان و پویای جامعه است لذا نقش بسزایی در مدیریت افکار عمومی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه ایفا می‌کند.

وی بابیان اینکه در زمان حاضر 74 هزار دانشجو در استان زنجان مشغول تحصیل هستند، بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی و مدیریت برنامه‌های نسل جوان از ظرفیت‌های این قشر از جامعه به نحو احسن استفاده شود.

سردار کرمی تبیین سیره شهدا را برای نسل جوان ضروری دانست و افزود: جوانان باید با شناخت کامل نسبت به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان نیز در ادامه این نشست ادامه داد: امروز شاهد جنگ نرم و نبرد آن در جامعه هستیم و بار اصلی جنگ نرم بر دوش مسئولان فرهنگی بسیج است.

عباس با‌بایی در ادامه گفت:امید است با تدابیر لازم مسئولان بسیج در برابر جنگ نرم علیه‌ فرهنگ جامعه شاهد تدابیر بزرگ سیاست‌های پیشگیرانه در جامعه باشیم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول