اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند و درمیان:

ایران مقابل زیاده‌خواهی نظام سلطه کوتاه نمی‌‌آید/ غرب ایران هسته‌ای را بپذیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در مقابل تهدیدات، زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی نظام سلطه کوچک‌ترین تزلزل و عقب‌نشینی داشته باشیم.

ایران مقابل زیاده‌خواهی نظام سلطه کوتاه نمی‌‌آید/ غرب ایران هسته‌ای را بپذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی ظهر امروز در نشست شورای اداری درمیان اظهار داشت: اقتدار کنونی ایران در گفتمان جهانی و عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اعتقادی و اقتصادی ماحصل تبعیت از اسلام ناب و حرکت در خط ولایت است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ‌با بیان اینکه نباید در مقابل تهدیدات، زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی نظام سلطه کوچک‌ترین تزلزل و عقب‌نشینی داشته باشیم، با اشاره به برگزاری نشست سران 1+5 در عراق تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد پایداری در مقابل احقاق حقوق ملت عقب‌نشینی جهان استکبار و پذیرش حق استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیوم در ایران بود.

وی پویایی و تحرک را لازمه تداوم این اقتدار دانست و ادامه داد: توجه به نعمات الهی، درخواست بیشتر کمالات انسانی و الهی و توجه بیشتر به دست نیافته‌ها سه اصل مهم اقتدار و رمز موفقیت است.

عبادی ضمن تأکید بر مشارکت بخش خصوصی در افزایش اشتغال شهرستان مرزی درمیان اضافه کرد: مرزهای ایران اسلامی منابع سرشار خدادادی هستند که می‌توانند کمک شایانی به افزایش اشتغال، تولید ملی و امنیت پایدار کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تلاش حاکمان جور کشورهای اسلامی در خدمت به اربابان غربی خود یادآور شد: نظام سلطه به وسیله خودفروخته‌هایی چون صدام، قذافی و مبارک شریان حیاتی و ثروت‌های خدادادی امت اسلام را مکید و به تاراج برد و زمانی که تاریخ مصرفشان تمام شد آنان را چون تفاله‌ای ناچیز به زباله‌دان تاریخ انداخت.

عبادی اضافه کرد: شاخ و شانه کشیدن‌های امروز استکبار و توسل به حربه‌هایی همچون تحریم ناشی از عقب‌نشینی ما در گذشته نه چندان دور در مقابل زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه است.

امام جمعه درمیان نیز گفت: احیای اسلام سیاسی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب ایران در جهان اسلام است که ریشه در تفکرات امام راحل دارد.

حجت‌الاسلام علی اکبر سنجری از امام خمینی (ره) به عنوان احیاکننده اسلام ناب بر پایه تفکر ولایی یاد کرد و ادامه داد: رکود غفلت مهم‌ترین آفت پیشرفت و توسعه است.

مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز در این مراسم گفت: علت اصلی بیداری اسلامی در جهان اسلام صدور پیام انقلاب، آگاهی و افزایش ظلم حاکمان مستبد بلاد اسلامی بود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول