اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

اعتماد ملت به مسئولان بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: اعتماد ملت غیور ایران اسلامی به مسئولان بزرگ‌ترین پشتوانه نظام اسلامی است.

اعتماد ملت به مسئولان بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی بعد از ظهر پنج‌شنبه در مراسم افتتاحیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل آوج با بیان اینکه اعتماد ملت همواره بزرگ‌ترین قدرت جمهوری اسلامی و پشتوانه نظام است، اظهار کرد: امروز دشمنان و معاندان نظام اسلامی با طرح حیله‌ها و دسیسه‌های مختلف تلاش می‌کنند که انقلاب اسلامی را شکست دهند اما استقامت و ایستادگی راسخ ملت قطعا پاسخگوی تمام کینه‌توزی‌هاست.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا افزود: باید با سعی مضاعف خویش زمینه را برای دستیابی کشور به قله‌های رفیع و جاودانه عزت و اقتدار فراهم شده تا دشمنان همواره خوار و ذلیل شوند.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ایرانی با همت و توان داخلی خود موجب شکست حصار تحریم و فشار علیه جمهوری اسلامی می‌شوند، تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که اگر در راه وی جهاد کنیم قطعا مزد و اجر فراوانی را به همه ما عنایت می‌کند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه استکبار و غرب امروز تهاجم بسیار سنگینی را در زمینه فرهنگی علیه ملت ایران اسلامی آغاز کرده‌است، عنوان کرد: اشاعه فرهنگ مقدس و ناب قرآنی در کشور باید از وظایف و برنامه‌های بسیار مهم و محوری مسئولان و به ویژه متولیان امور فرهنگی و دینی در جامعه بوده و هیچگاه از این مهم غافل نشوند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در زمینه مقابله با تهاجم دینی و فرهنگی دشمنان نقش ویژه‌ و مهمی را بر‌ عهده دارند، تصریح کرد: امروز در جنگ نرم لازم است که با بصیرت و هوشیاری به تمام معنا حرکت کرده و لحظه‌ای از توطئه‌چینی‌های استکبار غافل نشویم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول حیات پر‌خیر و برکت خویش دستاورد‌های بسیار بزرگ و چشمگیری را برای مردم به ارمغان آورده است، بیان کرد: همه موظفیم که در راه پاسداری و صیانت از این دستاورد‌ها و ارزش‌ها نهایت جدیت و تلاش خود را کرده و همواره موجب اعتلا‌ فرهنگ ناب و مقدس اسلامی باشیم.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان در سال‌های اخیر در راستای نهضت خدمات‌رسانی به مردم عنوان کرد: جهش توسعه و سازندگی در کشور به معنای است که مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی اراده مستحکمی برای پیشرفت و توسعه در کشور دارند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول