اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

دستاوردهای نظام حاصل بصیرت شهداست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: دستاوردهای امروز نظام در بخش‌های مختلف نتیجه بینش و بصیرت شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

دستاوردهای نظام حاصل بصیرت شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور ظفریان در مراسم یادواره شهدای بخش مرکزی این شهرستان با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا اظهار داشت: شهدا جان خود را در راه ولایت فدا کردند و ما امروز باید پشتیبان ولایت باشیم تا دشمنان نتوانند به کشور ما آسیب برسانند.

وی برگزاری یادواره شهدا را موجب بالا رفتن روحیه مسئولان به منظور خدمت به مردم دانست و افزود: شهدا درست زیستن را به ما آموختند و حساب شهدا را خدای شهیدان از سایر انسان‌ها جدا کرده است.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادواره شهدای این شهرستان برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد برگزاری آن ارزشی کمتر از شهادت ندارد.

ظفریان با بیان خاطراتی از دلاوری‎های رزمندگان شهرستان لردگان در جنگ تحمیلی افزود: رزمندگان این شهرستان در گردان حضرت امیر(ع) خدمات زیادی را برای حفظ اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح انجام دادند که من افتخار همرزمی آنان را داشتم.

وی بر لزوم ادامه دادن راه شهدا توسط جوانان تاکید کرد و افزود: خداوند در آیات مختلف شهیدان را مشعل‌های هدایت در مسیر زندگانی عزت‌مندانه، غیرتمندانه و بابصیرت در شرایط غبارآلود و ظلمانی دنیای امروز قرار داده است.

ظفریان در ادامه گفت: دراستان و این شهرستان روستا‎های زیادی داریم که چندین شهید تقدیم نظام مقدس کرده‌اند ولی امکانات خوبی ندارند که نمونه آن روستای محروم لیرابی از توابع شهرستان اردل است که هفت  شهید دارند اما از امکانات اولیه محرومند.

به گفته وی با سفر استاندار استان به آن روستا ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه خدمات لازم در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان لردگان با تشکر از برگزارکنندگان این یادواره گفت: تجلیل از شهیدان در حقیقت پایداری بر راه شهدا، آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول