اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

پیروی مردم از جایگاه ولایت‌فقیه مهم‏ترین رمز بقای نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان گفت: پیروی مردم از جایگاه ولایت‌فقیه مهم‏ترین رمز بقای نظام است.

پیروی مردم از جایگاه ولایت‌فقیه مهم‏ترین رمز بقای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در نخستین مجمع خواص و نخبگان فرهنگی ـ اجتماعی استان سمنان که با حضور فرمانده سپاه استان، نماینده ولی‏فقیه و جمعی از نخبگان و فرهیختگان استان سمنان در سالن جلسات بانک ملی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: خواص به دو گروه طرفدار حق و باطل تقسیم می‏شوند.

فرمانده سپاه قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه بعد از رحلت رسول‏الله(ص) زمینه لغزش خواص آغاز شد، افزود: به گفته مقام معظم رهبری، «اگر خواص به امری که تشخیص دادند، به ‏موقع و بدون فوت وقت عمل کنند، تاریخ نجات پیدا می‏کند و دیگر حسین بن علی‏ها به کربلا کشانده نمی‏شوند».

وی تصریح کرد: هدف بنیادی و اصلی رهبری، نظام و انقلاب است، چرا که این عنصر مورد هجمه دشمن قرار گرفته است.

فرمانده سپاه قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان گفت: اصل و اساس انقلاب و انتخابات ریشه در نظام دارد که ‌بهائیت، دموکرات، کوموله و شخصیت‏هایی امثال ریگی دست به دست هم دادند تا ریشه انقلاب را از بین ببرند و این افراد حتی اظهار پشیمانی و عذرخواهی هم نکردند.

استادحسینی بیان داشت: خواص حق و هم‌سو با رهبری همان خواص نخبگان هستند که برای دفاع از رهبری و دستاوردهای نظام و انقلاب باید تلاش کنند.

وی گفت: با توجه به فرمایشات امام خامنه‏ای باید تصریح کرد که «اگر خواص فهمیدند، دیر فهمیدند، فهمیدند اما با هم اختلاف کردند، کربلاها در تاریخ تکرار خواهد شد».

فرمانده سپاه قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان افزود: جبهه و خواص حق باید محکم در صحنه باشند و مردم مطالبات خود را از آنها بخواهند.

استادحسینی اظهار داشت: اگر هر شهرستانی یک جبهه متحد داشته باشد، می‏تواند تأثیرگذار باشد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه سرباز و پا در رکاب ولایت‌فقیه است، گفت: یکی از لوازم مجاهدت و خواص بودن این است که باید برابر حرف‏ها و ملایمت‏ها ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان افزود: این انقلاب با انگیزه برپایی نظامی اسلامی که در رأس آن ولایت‌فقیه قرار دارد، به پیروزی رسید.

استادحسینی گفت: دشمنان زخم‏خورده این انقلاب که منافع زیادی را از دست داده بودند و پیش‏بینی می‏کردند در اثر صدور انقلاب و در آینده‏ای نه چندان دور تمام هستی خود را از دست بدهند، پس از سه دهه تجربه دشمنی با این نظام الهی به این نتیجه رسیدند که مهم‏ترین رمز بقای این نظام، پیروی مردم از جایگاه ولایت‌فقیه است.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول