اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی:

مردم باید در جریان خدمات دولت و نظام قرار بگیرند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌ جنوبی گفت:‌ خدمات زیادی در چند سال اخیر توسط نظام و دولت انجام شده که مردم باید در جریان آن‌ها قرار بگیرند.

مردم باید در جریان خدمات دولت و نظام قرار بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی عراقی‌زاده صبح امروز در جمع مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب خراسان‌ جنوبی یکی از فرصت‌های اصلی جامعه اسلامی را انجام امور فرهنگی دانست.

وی اظهار کرد: خراسان‌ جنوبی دارای صبغه فرهنگی بوده و یکی از ویژگی‌های اصلی استان ما سابقه فرهنگی است که در این منطقه وجود دارد چرا که به رغم کمبود امکانات، این استان در حوزه فرهنگ تاریخ درخشانی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان ‌جنوبی تصریح کرد:‌ شهر بیرجند قدیمی‌ترین شهر کشور است که از سیستم لوله‌کشی به سبک امروزی برخوردار بوده است.

عراقی‌زاده ادامه داد: در بیرجند بنگاه خیریه‌ای در مورد امور آب از سال‌های دور وجود داشته است که وجود این بنگاه که کار آبرسانی به شهر بیرجند را بر عهده داشته نشانه توجه مردم این منطقه کویری به آب بوده است.

وی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر اظهار کرد: به دلیل خشکسالی‌های به وجود آمده بسیاری از مشاغل مرتبط با آب در این استان از بین رفته یا دستخوش تغییرات شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌ جنوبی بر لزوم گسترش کارهای فرهنگی در منطقه تأکید کرد و گفت: بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و خدمات زیادی در این منطقه انجام شده که اثرات آن به خوبی مشخص است.

عراقی‌ِزاده بر تعامل بیشتر با اصحاب رسانه تأکید کرد و افزود: مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان همکار برای مجموعه‌های خدمات‌رسان مطرح هستند؛ لذا باید تعامل بیشتری با آن‌ها برقرار شود تا مردم بیش از پیش در جریان امور قرار بگیرند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول