اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

نماز جمعه تریبون نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه گفت: نماز جمعه تریبون اسلام و نظام اسلامی است.

نماز جمعه تریبون نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقه معرفتی اعضای ستاد نماز جمعه با اشاره به توفیق خدمت در نماز جمعه اظهار داشت: حضور شما در این ستاد و انجام خدمات سراسر اجر و پاداش در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: نماز جمعه تریبون اسلام و نظام است برای این نظام و اسلام زحمت‌های فراوانی کشیده شده و باید با سعی و تلاش در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این نماز وحدت‌بخش در جهت تقویت نظام و اسلام گام بردارید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سعی کنید در این راه به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنید، مشکلات را قبل از وقوع پیش‌بینی کنید و آنها را رفع کنید که مبادا در حین برگزاری مراسم مواردی در کیفیت کار خلل ایجاد کند.

این گزارش حاکی است، جلسه تقدیر از اعضای ستاد نماز جمعه ورامین که با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد نماز جمعه، معاونت‌ها و اعضای این ستاد با اهدای جوایزی از سید حسین میرنصیری، رحمان کرمی و سید احمد احمدی که به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

مسابقه معرفتی ویژه اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین با هدف ارتقای سطح معرفتی اعضای این ستاد برگزار شد.

نماز جمعه ورامین سه ماه پس از برپایی نماز جمعه در تهران توسط آیت‌الله طالقانی، به فرمان امام راحل و به امامت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در شهرستان ورامین اقامه شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول