اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

شهادت آیت‌الله سعیدی باعث رسوایی نظام طاغوت شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: شهادت آیت‌الله سعیدی در رژیم شاه نشان از عدم تحمل مخالف و برخورد شدید در نظام شاهنشاهی گذشته با روحانیت است که باعث رسوایی نظام طاغوت شد.

شهادت آیت‌الله سعیدی باعث رسوایی نظام طاغوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: لبنان تنها گروهی نظامی است که توانایی شکست بسیار سنگین اسرائیل دارد و حال باید تصور کرد در صورت حمله اسرائیل به ایران چه فاجعه‌ای در انتظار اسرائیل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل یارای مقاومت در برابر ایران را نخواهد داشت، تأکید کرد: اسرائیل نمی‌تواند مقاومتی در مقابل ایران اسلامی داشته باشد زیرا ایران در مقابله با اسرائیل از توانی بسیار زیاد برخوردار است و در روزهای نخست اسرائیل را خالی از سکنه خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی به خوبی می‌داند توانایی مقابله حتی یک ساعته مقابل ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای مقابله با اسرائیل از برنامه نظامی مدونی برخوردار است و به این دلیل اسرائیل حتی نمی‌تواند تصور کند که در ساعات اولیه تهاجم چه بلایی برسرش خواهد آمد.

سلیمانی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین تعبیر را در این باره داشته است، گفت: تعبیر مقابله ایران با اسرائیل به صاعقه بهترین تعبیری است که می‌توان برای پاسخگویی ایران به حمله احتمالی اسرائیل است که مقام معظم رهبری در این باره بهترین شرایط وضعیت را متصور شده‌اند.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله سعیدی تأکید کرد: شهادت آیت‌الله سعیدی در رژیم شاه نشان از عدم تحمل مخالف و برخورد شدید در نظام شاهنشاهی گذشته با روحانیت است که باعث رسوایی نظام طاغوت شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول