اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

رشد مسئولیت‌پذیری در جامعه بانوان از افتخارات نظام است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: مراسم معنوی اعتکاف نقش عمده‌ای در ارتقای مباحثی همانند مسئولیت‌پذیری و تعمیق اعتقادات در حوزه بانوان دارد.

رشد مسئولیت‌پذیری در جامعه بانوان از افتخارات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه حضور در تعدادی از مساجدی که مراسم اعتکاف در آن در حال برگزاری است، اظهار داشت: نقش خودسازی و عبادت در تحقق اندیشه‌های معنوی بسیار موثر است.

وی که در یکی از مساجد بانوان معتکف نیز حضور یافت خطاب به حضار افزود: جامعه بانوان به دلیل روحیه مسئولیت‌پذیری، نقش عمده‌ای را در پیش‌برد و توسعه حوزه اعتقادی نظام اسلامی دارد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: جامعه بانوان ایران اسلامی با تأسی از بزرگ پرچمدار تاریخ اسلام حضرت فاطمه‌زهرا(س) و زینب‌کبری(س) توانسته است از نظر فکری و اندیشه‌ای خدمات قابل ملاحظه‌ای را به انقلاب بدهد.

عزیزی افزود:‌ افراد در جامعه اسلامی زمانی موفق هستند که بنابر گفته امام خمینی(ره) مسئولیت‌پذیر باشند.

وی بیان کرد: یکی از افتخارات نظام رشد مسئولیت‌پذیری جامعه بانوان در قبال محیط و اجتماع زندگی خود است.

به گفته استاندار هرمزگان اعتکاف فرصت مناسبی برای تعمیق اعتقادات دینی است.

عزیزی اضافه کرد: معنویتی که در اعتکاف است می‌تواند زمینه‌ساز رشد اعتقادات افرادی شود که دل در گرو اندیشه‌های فاطمی و علوی دارند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به یمن اندیشه‌های ناب اسلامی به قله‌های افتخار دست یافته است، اظهار داشت: اعتقادات مردم ایران روز به روز در حال تقویت است و از این‌روست که دشمن هر روز ترس بیشتری در این راستا احساس می‌کند.

وی تاکید کرد: باید با فراخوانی جوانان و نوجوانان به مساجد و مکاتب مذهبی آنان را هر چه بیشتر با مباحث دینی و اعتقادات آشنا کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی لبخندان عضو جامعه روحانیون و طلاب هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه شب نیمه رجب دست کمی از شب قدر ندارد خطاب به معتکفان حاضر گفت: در این شب‌ها باید به یاد شهدا و علمای بزرگ دینی باشیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول