اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

دانشجویان باید پشتوانه اقتدار نظام باشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: دانشجویان در نظام اسلامی باید پشتوانه عزت و اقتدار نظام باشند.

دانشجویان باید پشتوانه اقتدار نظام باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در دومین جلسه کمیسیون دانشجویی استان در دانشگاه گلستان اظهار داشت: تقابل دو فرهنگ اسلامی به پرچمداری ایران اسلامی و لیبرالیستی غرب به پرچمداری آمریکا یک واقعیت انکارناپذیر است.

وی ادامه داد: این یک مسئله‎ای است که دانشجویان ما باید به عنوان یک اصل دریابند و چنانچه ما دانشجو را به این مرحله رساندیم که در این خصوص درست موضع‎گیری کند و رفتارش مطابق با واقعیت باشد، آنگاه دانشجوی ‎تراز انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

جمشیدی اظهار داشت: اگر فضای آموزشی دانشگاه‎ها به گونه‎ای باشد که بیشتر به جنبه فراگیری علم و دانش توجه شود دانشجو را به صورت تک بعدی تربیت کردیم.

وی تصریح کرد: برای تربیت دانشجوی پشتوانه نظام، باید در کنار پیشرفت و ارتقای سطح دانش فنی دانشجویان به آموختن مبانی بینشی و فرهنگی آنها نیز پرداخته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: امروز شاهد این هستیم که اعتکاف به درون دانشگاه‎ها راه پیدا کرده و دانشجویان عزیز ایران اسلامی در مساجد دانشگاه‎ها مراسم پرفیض اعتکاف را به جا می‎آورند که این در نوع خود یک مسئله ارزشمند است که قطعاً در آینده همچنین رویکردهایی باید توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه اجرای هر برنامه‎ای در دانشگاه‎ها باید مبتنی بر اصول واحد باشد افزود: در شورای فرهنگی باید مبانی چارچوب‎دار تعریف شود و هر دانشگاهی بر اساس توان خود به این مبانی ورود کند تا در مصادیق دچار مشکل نشویم.

جمشیدی در ادامه تصریح کرد: آنچه که در رابطه با طرح جامع فرهنگی مدنظر ماست، در چارچوب کار کردن و محوری کار کردن دانشگاه‎ها است که برای اجرای این محورها باید ملتزم به یکسری از الزاماتی باشیم که پشتوانه شرعی و قانونی دارد.

وی در خصوص اجرای طرح جامع فرهنگی و راهبردهای آن افزود: این طرح باید بر اساس جدول زمانی پیش برود، فعالیت‎ها احصا و تقسیم کار صورت پذیرد و در آخر با ارزیابی فعالیت‎ها موانع و مشکلات را شناسایی کرده و با طرح در جلسات و تصمیم‎گیری برای رفع آنها اقدام شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول