اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش:

دشمن به زینت نظام حمله می‌کند

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن به هر جایگاهی که زینت نظام است حمله می‌کند تا ناکامی‌های خود را لاپوشانی کند.

دشمن به زینت نظام حمله می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای فرهنگی استان اردبیل اظهار داشت: هر صدایی که از حلقوم فتنه‌گران داخلی بلند می‌شود همسو با اهداف دشمن در ضربه‌زدن به ارکان نظام است.

وی با اعلام اینکه ملت ایران بیش از 200 هزار شهید در هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: به طور میانگین هر سال ملت ایران در این هشت سال 30 هزار شهید تقدیم کرده است که در جنگ‌های دنیا بی‌نظیر است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: مقبولیت امروز ما در این است که روحیه ایثار و شهادتمان را حفظ کنیم و به گونه‌ای زندگی کنیم تا مبادا دشمن احساس کند که این ملت از موضع خود عقب‌نشینی کرده است.

حاجی‌بابایی بیان کرد: رمز موفقیت ملت ایران در تبعیت از اسلام و اهداف دین است و سخن هر روز شهدا با ما در این است که مبادا ولایت و رهبری را تنها بگذاریم چرا که اساس اسلام نیز روح اطاعت از رهبری و ولایت است.

این مسئول فرمایش اخیر مقام معظم رهبری را در 14 خرداد امسال یادآور شد و گفت: همه ما باید حواسمان را جمع کنیم تا مبادا از اصول این انقلاب غفلت کرده و به عده‌ای دزد و یغماگر اجازه دهیم ارزش‌های انقلاب و شهدا را زیر سوال ببرند.

وزیر آموزش و پرورش سخت‌ترین کار برای فرزند شهید را ایفای وظیفه در این جایگاه توصیف کرد و افزود: فرزند شهید و یا همسر و پدر و مادر شهید نباید در جایگاه رفیع شهادت فرزندانشان دچار کوچک‌ترین خطا و انحرافی شوند چراکه همه با چشم شهید به آنها نگاه می‌کنند.

حاجی‌بابایی ادامه داد: امروز شهدای ما تابلوهای افتخار در دنیا هستند و اگر سید حسن نصر‌الله چون قله‌ای بلند و مقاوم در برابر نظام استکباری ایستاده است این الگو برگرفته از انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) است.

وی عزت و صلابت امروز ملت‌ها را نه در سایه پول و مادیات بلکه در سایه زینت اخلاق، تربیت و کمال شایسته توصیف و تصریح کرد: ‌امروز ملت‌ها را نباید با غذای خوب، زیورآلات خوب و یا برخی ظواهر دنیایی سنجید بلکه ارزش انسان به کمال و شایستگی معرفتی و انسانیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود اظهار داشت: اگر کسی نتواند از فرصت استفاده کند جاهل‌ترین انسان‌هاست چراکه اگر قدر فرصت‌های طلایی مسئولیت و خدمتگزاری را ندانیم سپری شدن بی‌فایده آن جز خسران و نابودی نیست.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول