اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

امامت مقام رهبری بقای نظام را تضمین کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: استقلال و استقرار نظام کشور در گرو امامت است که مدیریت صحیح و کارآمد مقام معظم رهبری موجب بقا و تضمین نظام شده است.

امامت مقام رهبری بقای نظام را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق در مسجد جامع این شهر با اشاره به 23سال زعامت مقام معظم رهبری اظهار داشت: با وجود تبلیغات سوء و کارشکنی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب، مدیریت صحیح و کارآمد مقام معظم رهبری همه مسائل و توطئه‌ها را خنثی کرده است.

امام جمعه بافق با بیان گوشه‌ای از فرامین حضرت علی (ع) در مورد نقش دین در اداره جامعه افزود: امامت تعیین‌کننده مسیر تکامل صحیح یک جامعه است و در همین راستا همه باید با تبعیت از این مقام در این مسیر حرکت کنند و پیرو آن باشند.

سلیمانی با اشاره به جایگاه رفیع امامت در جامعه بیان کرد: دینداری و فرهنگ دینی باید در همه زمینه‌های زندگی انسان جریان داشته باشد و مورد توجه قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه بافق همچنین با اشاره به سالروز دستور امام (ره) مبنی بر تشکیل شورای انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب، دانشگاه‌های کشور در وضعیت مناسب اعتقادی قرار نداشتند و این ضرورت ایجاد انقلاب فرهنگی را آشکار کرد.

سلیمانی تصریح کرد: با تشکیل شورای انقلاب فرهنگی امروز دانشگاه‌های کشور در دو زمینه علمی و اعتقادی، دانشجوی متعهد و انقلابی تربیت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام (ره) افزود: سخنان مقام معظم رهبری در این روز در واقع خط روشن و آشکاری را برای سیاست داخلی و خارجی و توسعه انقلاب ترسیم کرد که همه آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولان باید آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

امام جمعه بافق رهنمودهای ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را چراغ راه هدایت انسان‌ها در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: زندگانی سیاسی و علمی و اعتقادی حضرت امام (ره) سراسر درس و تجربه و مبنای فکری برای یک جامعه انسانی و اسلامی است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز به برکت اسلام و امام و اندیشه‌های مقام معظم رهبری که برگرفته از منویات روشنگر امام راحل است، همواره بر چالش‌های سیاسی و اقتصادی داخل و خارج غلبه کرده‌ایم و انقلاب را در جایگاه رفیعی در جهان قرار داده‌ایم.

گرامیداشت شهادت آیت‌الله سعیدی، برخی از مشکلات موجود در جامعه، ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی دولت در شهرها و روستاها، پیشرفت‌های هسته‌ای و علمی کشور، محکوم کردن کشتار مردم بی‌گناه بحرین توسط آل سعود و آل خلیفه، حمایت از مبارزات مردم مسلمان بحرین، تحلیل حکم حسنی مبارک و حامیانش و ... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول