اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد

نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد، نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای از سوی سازمان انرژی هسته‌ای در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی از ارائه دستاوردهای هسته‌ای در قالب ماکت و فضاسازی‌های لازم خبر داد و گفت: این نمایشگاه هفته نخست خرداد ماه برگزار می‌شود.

 

*مراسم سالگرد شهدای گمنام دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان با اشاره به برگزاری سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه زنجان همزمان با سوم خرداد در این دانشگاه تصریح کرد: این مراسم با حضور آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در مقبره شهدای گمنام دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی برای حضور آیت‌الله صدیقی در این مراسم هستیم، خاطرنشان کرد: در صورت تمایل وی برای حضور در دانشگاه این مراسم با حضور امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

طاهری با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی عصر امام خمینی (ره) در دانشگاه زنجان تصریح کرد: کتاب این مسابقه از دهم اردیبهشت ماه سال جاری در بین دانشجویان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقه با حضور نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده آیت‌الله حاجتی مدیر حوزه‌های علمیه استان خوزستان و امام جمعه موقت اهواز در این مراسم سخنرانی می‌کند.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان با اشاره به موضوع کتاب عصر امام خمینی (ره) تصریح کرد: این کتاب  با محوریت بیداری اسلامی موضوع مسابقه دانشگاه زنجان است.

 

*حضور دانشجویان بحرینی در دانشگاه زنجان

وی از حضور دانشجویان بحرینی برای نخستین بار در این برنامه خبر داد و گفت: تاثیر گذاری امام خمینی (ره) در عصر جدید در این برنامه تحلیل و بررسی می‌شود.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش پایی که جا مانده تصریح کرد: این همایش نیز با حضور نویسنده این کتاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سید ناصر حسینی پور نویسنده کتاب "پایی که جا مانده است"، خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور دانشجویان دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان با اشاره به اجرای تئاتر خیابانی همزمان با سوم خرداد در محوطه مجتمع خوابگاهی خواهران و برادران خاطرنشان کرد: گروه تئاتر ترنج دانشگاه زنجان در قالب طنز، تئاتر خیابانی را در این روز اجرا می‌کند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول