اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

پیروزی در مذاکرات هسته‌ای نتیجه پیروی از ولایت‌فقیه بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: پیروزی ایران در مذاکرات هسته‌ای اخیر که تمام جهان به آن اذعان دارند، نتیجه پیروی از ولایت‌فقیه و حضور در صحنه مردم بود.

پیروزی در مذاکرات هسته‌ای نتیجه پیروی از ولایت‌فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری ابرکوه اظهار داشت: کمر همت را برای سالی پربار و موفق به ویژه در عرصه تولید، کار و رونق بخشی به شریان‌های اقتصادی کشور ببندید.

وی افزود: غالب حملات دشمن علیه ملت ایران در چند سال اخیر در عرصه اقتصادی بود و هدف دشمن در این مسیر کور کردن جریان اقتصادی کشور و ایجاد گره در آن است.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمن به خیال خام خود تلاش می‌کند با این مشکل آفرینی‌ها نظام اسلامی را به بن‌بست بکشاند، رهبر معظم انقلاب نیز با تیزبینی و از چند سال گذشته با نام‌گذاری سال‌ها با عناوین اقتصادی، پویا کردن اقتصاد کشور را در نظر داشته‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: باید با عمل به وظیفه خود در قبال فرمایشات رهبری، دشمن را مانند گذشته ناکام کنیم و به هر میزان که این پیروی بیشتر باشد در ناکام کردن دشمن نیز موفق‌تر خواهیم بود.

وی یادآور شد: نتیجه عملی پیروی از فرمایشات ولی‌فقیه و مقاومت در مقابل خواسته‌های بی‌جای کسانی که خود را قدرت برتر جهان می‌دانند، پیروزی در مذاکرات هسته‌ای ترکیه بود که تمام جهانیان به پیروزی ایران در آن اعتراف کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: قبول کردن حق مسلم ایران در دست‌یابی صلح‌آمیز به انرژی هسته‌ای از طرف کسانی که در این راستا و طی سالیان متمادی با دروغ و فشار علیه ایران فعالیت کردند، حاصل حضور یکپارچه مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن به ویژه انتخابات اخیر بود.

وی هم‌چنین از مردم خواست در دور دوم انتخابات نیز حضوری فعال داشته باشند و به انتخاب افرادی شایسته و متخصص دست بزنند.

حسینی افزود: امیدوارم که در دور دوم انتخابات افرادی متخصص در اقتصاد وارد مجلس شوند و بتوانند تحقق بخش فرامین رهبری در حمایت از تولید و سرمایه ایرانی باشند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول