اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

پذیرش فعالیت‏های هسته‏ای نشان‏دهنده عزت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: امروز که نظام استکبار، حق مسلم ایران را در دستیابی به انرژی هسته‏ای پذیرفته، عزت و سربلندی ملت ایران بیش از گذشته به جهانیان ثابت می‏شود.

پذیرش فعالیت‏های هسته‏ای نشان‏دهنده عزت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علیرضا قاسمی‏فرزاد به همراه فرمانده سپاه ناحیه دماوند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند، رئیس اداره ثبت احوال این شهرستان و مشاور امور ایثارگران فرمانداری دماوند با خانواده دو شهید گرانقدر دفاع مقدس در دماوند دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: شهدای ما از اولیای الهی هستند و شور ایمان و خداپرستی در چهره زیبای تک تک آنها دیده می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: شهدا حرکت نوپای انقلاب اسلامی توسط حضرت امام (ره) را به ثمر رساندند و از آن محافظت کردند.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و خانواده آنها به ویژه والدین شهدا تصریح کرد: شما مورد لطف و عنایت خاص خداوند قرار دارید چرا که وقتی خداوند متعال برای یاری دین خود کسانی را انتخاب می‏کند بهترین‏ها را بر می‏گزیند و فرزندان شما انسان‏های وارسته‏ای بودند که انتخاب شدند.

وی افزود: امروز که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و سربلندی در جهان قرار دارد به برکت خون پاک شهداست.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: در حال حاضر با پایداری ملت بزرگ ایران در سایه مجد و عظمت شهدا و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، نظام استکبار، حق مسلم ایران را در دستیابی به انرژی هسته‏ای پذیرفت و این نشان‏دهنده عزت و سربلندی ملت ایران است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول