اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استان زنجان:

قبول جایگاه هسته‌ای ایران از موفقیت‌های بزرگ کشور است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی و تحول اداری استان زنجان گفت: قبول جایگاه هسته‌ای ایران از موفقیت‌های بزرگ کشور است.

قبول جایگاه هسته‌ای ایران از موفقیت‌های بزرگ کشور است

داود عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: فاصله مطلوب مرکز رشد استان زنجان با سایر استان‌های کشور نشان از زحمات انجام شده در این مرکز است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در مراکز رشد استان زنجان انجام شده است، افزود: افتخارات کسب شده قابل توجه است.

معاون توسعه منابع انسانی و تحول اداری استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته ایران اسلامی از نظر تولید مقالات ISI رتبه نخست کشور را کسب کرد، افزود: این موفقیت حاصل تلاش همه اندیشمندان و فرهیختگان کشور است.

وی با بیان اینکه شتاب علمی کشور در سال گذشته یازده برابر دنیا بود، خاطرنشان کرد: کسب این رتبه‌ها به دلیل فعالیت‌های موثر مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان بوده است.

عباسی با اشاره به راه‌اندازی 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور یادآور شد: در افق برنامه پنجم توسعه این رقم به 20 هزار شرکت دانش بنیان اضافه می‌شود.

 

*راه‌اندازی 50 هزار شرکت دانش بنیان در افق 1404

وی از راه‌اندازی 50 هزار شرکت دانش بنیان در افق 1404 خبر داد و یادآور شد: راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان در راستای تولید علم موثر بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای توسعه کشور را انجام می‌دهد.

معاون توسعه منابع انسانی و تحول اداری استان زنجان با بیان اینکه  راه‌اندازی 50 هزار شرکت دانش بنیان در کشور موجب کسب رتبه‌های اول تا سوم می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز پیشرفت‌های کشور در این زمینه مطلوب است.

وی قبول جایگاه هسته‌ای ایران را از موفقیت‌های بزرگ کشور برشمرد و گفت: این موفقیت حاصل تلاش‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف است.

عباسی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال باید به تولیدات علمی و پژوهشی توجه ویژه شود.

 

*تشکیل کار گروه پژوهشی و فناوری در استان زنجان

وی تشکیل کارگروه پژوهشی و فناوری را از اقدامات استان در راستای توجه به شعار سال عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای علمی و پژوهشی استان در این کارگروه انجام می‌شود.

معاون توسعه منابع انسانی و تحول اداری استان زنجان با اشاره به اینکه باید در کنار توجه به تولید کالاهای با کیفیت به تولید علم و آثار علمی توجه شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های استان در سال جاری در راستای رسیدن به جایگاه‌های مهم علمی در کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول