اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل:

موفقیت گفت‌و گوهای هسته‌ای با حماسه 12 اسفند میسر شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: حماسه 12 اسفند موفقیت گفت‌و گوهای هسته‌ای را سبب‌ساز شده است.

موفقیت گفت‌و گوهای هسته‌ای با حماسه 12 اسفند میسر شد

حجت‌الاسلام عبدالله بیدار امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اهمیت انتخابات مرحله دوم را کمتر از مرحله اول ندانست و اظهار داشت:‌ حضور پر‌رنگ مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای در حوزه‌هایی که انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است اعتبار نظام را اعتلا می‌بخشد و کشورمان را بار دیگر از تهدیدها و توطئه‌های مختلف در امان نگه داشته و سلامت آن را تضمین می‌کند.

وی حضور در انتخابات را لبیک مجدد به فرمان ولایت توصیف کرد و گفت: نتایج مرحله اول انتخابات به شکست و عقب‌نشینی قطعی بدخواهان نظام تبدیل شود و با تکرار حماسه 12 اسفند در روز 15 اردیبهشت ماه بار دیگر این نظام با پشتوانه رای مردم در صحنه‌های جهانی و بین‌المللی قدرت‌نمایی می‌کند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل تشکیل مجلس قوی با پشتوانه‌های بسیار اثر‌گذار را نیازمند انتخاب درست و دقیق مردم دانست و افزود: گفت‌و گوهای اخیر هسته‌ای ایران با 1+5 در استانبول اعتبار جهانی و بین‌المللی نظام ما را ارتقا داد و سبب شد تا ملت ما با یک پشتوانه عظیم به سمت فتح قله‌های رفیع پیروزی‌ها و توفیقات حرکت کند.

بیدار در ادامه به مهلت تعیین شده برای تبلیغات دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم اشاره کرد و یادآور شد: با برگزاری چهار جلسه با دو کاندیدای مرحله دوم تلاش کردیم تا برخی مقررات و قوانین تبلیغات را به آنها گوشزد کنیم و فرمانداری اردبیل نیز در یک حرکت مناسب سعی کرده است فرصت و زمان تبلیغات چهره به چهره را برای هر دو کاندیدا تدارک ببیند.

این مسئول هر دو رقیب انتخاباتی را به دوری از تخریب و برخی از رفتارهای غیر‌اصولی و غیر‌اسلامی دعوت کرد و به خبرنگار فارس بیان داشت: ما برای هر صندوق با مسئولیت خودمان از سوی کاندیداها یک نماینده را پیش‌بینی کردیم تا با حضور آنها اطمینان و اعتماد قلبی به سلامت انتخابات حاصل شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط انتخاب‌کنندگان اشاره کرد و افزود: افراد با سن 18 سال تمام می‌توانند در انتخابات 15 اردیبهشت ماه حضور پیدا کنند و در کنار آن شرایطی وجود دارد که تنها افرادی مجاز به حضور در مرحله دوم خواهند بود که یا مرحله اول در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین رای داده‌اند یا اینکه اصلا در مرحله اول به دلایل مختلف حضور نداشتند.

بیدار ابراز داشت: افراد از حوزه‌های دیگری که در مرحله اول حضور نداشتند قادر به حضور در منطقه انتخابات حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین نخواهند بود و باید این مقررات و قوانین مدنظر مدیران و عوامل ناظر باشد.

وی از تدارک 429 شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: 279 مورد از این شعبات در اردبیل 24 شعبه در سرعین، 57 شعبه در نیر و 69 شعبه در نمین دایر خواهد بود تا آرای مردم جمع‌آوری شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ در هر شعبه اخذ رای به صورت میانگین چهار تا پنج نفر از شبکه نظارت و بازرسی حاضر خواهند بود که در مجموع امیدواریم با همت و تلاش آنها یک انتخابات کم دغدغه و آرام و کم تنشی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول