اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

برای نخستین بار حقوق هسته‌ای ایران به رسمیت شناخته شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر اردستان گفت: در مذاکرات استانبول شاهد برداشتن گامی به جلو بودیم و آن به رسمیت شناختن حقوق هسته‌ای ایران توسط غرب برای نخستین بار بود.

برای نخستین بار حقوق هسته‌ای ایران به رسمیت شناخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اردستان در حسینیه راهمیان این شهر به سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) اشاره و اظهار کرد: وظیفه همگان است که برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن عزاداری آن حضرت تلاش کنند.

وی به روز بزرگداشت سعدی شاعر پارسی‌گوی قرن هفتم هجری اشاره کرد و افزود: اشعار سعدی چون عجین با قرآن است رنگ جاودانه گرفته.

امام جمعه اردستان به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تدیّن، مردمی، ولایی بودن و شهادت‌طلبی از ویژگی‌های سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست و در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد، یادآور شد: سپاه پاسداران پس از جنگ در عرصه ساخت و ساز و اقتصاد بسیار مؤثر بوده است.

دهشیری با اشاره به اینکه خواسته امام(ره) که ایجاد بسیج 20 میلیونی بود، به دست سپاه در حال اجرا است، افزود: امیدواریم هر روز شاهد سرافرازی سپاه و بسیج باشیم.

وی به شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس اشاره کرد و گفت: این روز اوج عزت برای ایران و اوج ذلت برای آمریکا بود.

امام جمعه اردستان به انجام مذاکرات ایران و گروه 1+5 در استانبول اشاره کرد و بیان داشت: برای نخستین بار در این مذاکرات شاهد برداشتن گامی به جلو بودیم و آن به رسمیت شناختن حقوق هسته‌ای ایران توسط غرب بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول