اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهاباد:

عقب‌نشینی کشور از مواضع هسته‌ای خیال باطل است

خبرگزاری فارس: عقب‌نشینی ملت کشور ما از مواضع هسته‌ای خیال باطل و غیرممکن است.

عقب‌نشینی کشور از مواضع هسته‌ای خیال باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد ماموستا ملا 'قادر سهرابی'، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مهاباد، با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5در استانبول ترکیه اظهار داشت: هیچ کشوری نمی‌تواند حق برخورداری از فناوری هسته‌ای را از ایران بگیرد به طوری که مذاکرات اخیر که در استانبول انجام شد تاثیر بسزایی در مسایل ایران و گروه 1+5 داشت.

وی تصریح کرد: ایادی استکبار جهانی باید بدانند داشتن فناوری هسته‌ای نه تنها حق ایران بلکه حق تمامی کشورها است که در راه‌های صلح‌آمیز از آن استفاده کنند و اعمال فشار و تحریم‌های اقتصادی موجب کوتاه آمدن ملتها نخواهد شد.

سهرابی برخورداری از مزایای فناوری هسته‌ای را حق تک تک ملت ایران دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب استفاده از این فناوری برای ساخت بمب اتم را حرام دانسته‌اند پس ایران نیز فقط به دنبال استفاده صلح‌آمیز از آن است.

این مسئول بیان داشت: هیچ کشوری نمی‌تواند این حق را از ما بگیرد به طوری که این صنعت در کشاورزی، پزشکی و مهندسی استفاده خواهد شد و جهانیان این موضوع را شاهد هستند که ملت ما بر مبنای اخلاق  حرکت می‌کند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه هم اکنون در ایام سوگواری حضرت فاطمه‌الزهرا (س) قرار گرفته‌‌ایم، اظهار داشت: انرژی و توان دانشمندان ما منبعث از اسلام و اولیای دینی است پس باید برای غنی‌سازی فرهنگ بیش از بیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول