اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم خبر داد:

قم میزبان نمایشگاه دستاوردهای انرژی هسته‌ای در کشور

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انرژی هسته‌ای کشور در استان قم همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

قم میزبان نمایشگاه دستاوردهای انرژی هسته‌ای در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن محرری در نشست خبری ستاد هفته پژوهش که دوشنبه شب در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم برگزار شد، ضمن اعلام برنامه‌های هفته پژوهش در استان قم اظهار داشت: هدف از پژوهش و فناوری باید بهره‌وری و بهره‌برداری از طرح باشد تا بتوان با استفاده از علم، سبب پیشرفت کشور و جامعه شد.
وی در ادامه با بیان اینکه اقتصادی بودن طرح‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، اعلام کرد: شعار سال جاری هفته پژوهش جهاد اقتصادی با پژوهش و فناوری است تا با استفاده از پژوهش‌های متنوع پژوهشگران، بتوانیم ایده‌ها را تجاری سازی کرده و به پیشرفت کشور کمک کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با اشاره به طرح فن‌بازار افزود: طرح فن‌بازار با آموزش کارکنان و حمایت از پژوهشگران، به برقراری ارتباط میان صنعتگران و صاحبان ایده و نوآوران می‌اندیشد و تلاش می‌کند تا با پوشاندن جامه عمل به تفکرات و پژوهش‌ها، گامی در تجاری سازی آنها بردارد.
وی در ادامه با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های گوناگونی را در ارتباط با هفته پژوهش انجام داده‌اند، اظهار کرد: برنامه‌های هفته پژوهش در روز 22 آذر ماه سال جاری با برگزاری مراسم نمادین زنگ پژوهش در یکی از مدارس سطح استان آغاز می‌شود و تا پایان روز 27 آذر ماه ادامه خواهد یافت.
محرری با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته پژوهش در استان قم بیان کرد: برگزاری همایش دانش‌آموزان پژوهشگر و جوان در روز 23 آذر ماه و برگزاری همایش معلمان پژوهشگر در 24 آذر ماه از دیگر برنامه‌های اجرایی در سطح اداره کل آموزش و پرورش استان قم با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مقوله پژوهش برگزار می‌شود.
وی برگزاری همایش تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان را یکی دیگر از برنامه‌های ستاد هفته پژوهش دانست و افزود: این همایش 26 آذر ماه سال جاری و در دانشگاه قم به منظور قدردانی از پژوهشگران برتر استان برگزار می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم برگزاری کارگاه‌های علمی تخصصی در عرصه پژوهشی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و صنعتگران را یکی دیگر از راهکارهای فرهنگ‌سازی در عرصه پژوهش و نوآوری دانست و اظهار کرد: از آغاز هفته پژوهش به مدت یک ماه برای این افراد اردوهایی ترتیب داده خواهد شد تا بتوانند با بازدید از پروژه‌های پژوهشی و فنی سطح استان، با مقوله پژوهش و نوآوری آشنایی بیشتری پیدا کنند.
وی در پایان با اشاره به برگزاری همایش‌های گوناگون در عرصه پژوهش استان قم اعلام کرد: در هفته پژوهش یک نمایشگاه با عنوان نمایشگاه دستاوردهای انرژی هسته‌ای با همکاری و مشارکت سازمان انرژی اتمی و به میزبانی استان قم، 26 آذر ماه سال جاری در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول