اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته‌ای مهم‌ترین امتیاز مذاکرات با 1+5 بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: مهمترین امتیازی که در مذاکرات با گروه 1+5 وجود داشت این بود که برای نخستین بار از سوی خانم اشتن مطرح شد که جمهوری اسلامی حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای دارد .

استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته‌ای مهم‌ترین امتیاز مذاکرات با 1+5 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبدان با اشاره به حضور موفق سپاه در عرصه‌های مختلف نظام اظهار داشت: سپاه بعد از جنگ در عرصه سازندگی کشور حضور بسیار فعال و چشمگیری داشته و دارد و طبق اصل صد و پنجاه قانون اساسی سپاه وظیفه  نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب را در همه شرایط دارد و باید در ابعاد مختلف معنوی، نظامی، علمی و دیگر عرصه‌ها در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال 59 که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد، تصریح کرد: بعد شورایی بنام شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد چون انقلاب ما حقیقتا یک انقلاب فرهنگی بوده و هست بنابراین یکی از اهم وظایف این شورا به فرموده رهبر معظم انقلاب این است که ما چه کنیم تا محیط دانشگاه محیطی باشد که در آن پرورش دانشجو دینی و انقلابی و توام با آگاهی سیاسی و با روحیه با نشاط دانشجویی باشد.

امام جمعه آبدان گفت: هنوز در دانشگاه‌ها متاسفانه شاهد ناهنجاری‌هایی هستیم که از یک دانشجوی اسلامی وانقلابی انتظار نمی‌رود، رهبر معظم انقلاب خواسته‌شان این است وقتی یک جوان حتی بی بند و بار وارد دانشگاه می‌شود باید خروجی یک دانشجوی نمونه انقلابی وسالم و در حد شعور و درک سیاسی بالا باشد.

حمیدی‌نژاد اضافه کرد: در خیلی از برنامه‌ها ی صدا و سیما ما شاهد ناهنجاری‌هایی هستیم که زیبنده یک صدا وسیمایی که به عنوان مرکز علم و دانش و آموزش برای انقلاب اسلامی است نیست، خیلی از فیلم‌هایی که به نمایش گذاشته می‌شود بدآموزی دارد وبسیاری از مسابقات و سرگرمی‌ها وقتی مشاهده می‌کنیم می‌بینیم حول محورهای ضعیف و پوچ دور می‌زند.

وی با اشاره به مذاکرات‌ گروه 1+5 با ایران افزود: طرف‌های غربی با یک رویکردی مثبت به دور از این که خط و نشانی بکشند و یا شروط اولیه داشته باشند پای مذاکره نشستند و نتیجه هم نتیجه خوبی بود، رادیوهای بیگانه و  رسانه‌های آمریکا و کشورهای دیگر که ضد این انقلاب هستند قبل از مذاکرات با تمام توانشان فریاد می کشیدند که این مذاکرات فایده‌ای ندارد و این آخرین فرصت ایران است.

امام جمعه آبدان اضافه کرد: مهم‌ترین امتیازی که در این مذاکرات وجود داشت این بود که برای نخستین بار از سوی خانم اشتن مطرح شد که جمهوری اسلامی حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای دارد این یک پیروزی مهم برای ماست.

حمیدی‌نژاد اضافه کرد: یکی از مسائل مهمی که قدرت ایران را به رخ دشمن کشاند مسئله حمایت مردم از این نظام بود و همچنین فتوای مقام معظم رهبری در رابطه با تحریم استفاده از سلاح هسته‌ای نیز کاربرد مهمی داشت.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول