اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

مقاومت مقابل آمریکا در مسئله هسته‌ای به نتیجه رسیده است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: مقاومت در مقابل آمریکا باعث شده است که کشورهای اروپایی حق ایران را در مسئله هسته‌ای و غنی‌سازی به رسمیت بشناسند.

مقاومت مقابل آمریکا در مسئله هسته‌ای به نتیجه رسیده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: ایران اسلامی با مقاومت مقابل استکبار ثابت کرد که می‌توان به حقوق خود رسید و در این باره موفق شد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به ابراز نظر آمریکا دل‌خوش نمی‌کند، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در مقابل ابراز نظر آمریکا و اروپا خوشحال نمی‌شود و به این دلیل هیچ‌گاه نیز منتظر نبوده است که این قدرت‌های بین‌المللی برای ایران چراغ سبز نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه ایران در راستای استیفای حقوق حقه خود مقاومت را در سرلوحه کارهای خود قرار داده‌است، تأکید کرد: مقاومت برای رسیدن به حق خود از اساسی‌ترین مسئله‌هایی است که ایران اسلامی در دستور کار دارد.

سلیمانی با اشاره به گرانی‌های موجود در کشور گفت: ملت ایران اسلامی ان دسته از گرانی‌هایی که از طرف استکبار جهانی و تحریم‌های دشمنان است را می‌پذیرد و در این باره هیچ اعتراضی ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی احتکار و انبار مواد مورد نیاز مردم را برای سود نمی‌پذیرد و باید با این مشکل مقابله شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول