اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان:

موفقیت انتخاباتی راه را برای موفقیت هسته‌ای باز می‌کند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان گفت: با توجه به فاصله 18 روزه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و مذاکرات هسته‌ای بغداد، موفقیت انتخاباتی کشور راه را برای موفقیت هسته‌ای باز می‌کند.

موفقیت انتخاباتی راه را برای موفقیت هسته‌ای باز می‌کند

حسن قاسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به حماسه حضور گسترده مردمی در روز 12 اسفندماه 1390 اظهار داشت: با وجود تبلیغات دشمن در راستای ممانعت از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در دور اول انتخابات، با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری، علماء، مراجع تقلید، علاقه‌مندان به انقلاب و سیاستمداران شاهد حضور پرتعداد مردم در انتخابات و هم‌چنین برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در فضایی آرام و بانشاط بودیم.

وی حماسه بزرگ انتخابات را پشتیبان نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور قدرتمند و پرتعداد مردم در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تأثیرات شگرفی چه در داخل کشور و چه در عرصه بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران داشت و موجبات تغییر نگرش جهانیان و تحلیل‌های آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرد.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان تغییر مواضع دشمنان را در ارتباط با پرونده هسته‌ای ایران از جمله آثار و پیامدهای حضور گسترده مردم در انتخابات دور اول مجلس دانست و گفت: نرمش کشورهای آمریکایی و اروپایی و پذیرش حقوق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از پیامدهای چشم‌گیر حضور قدرتمند مردم در پای صندوق‌های رأی در 12 اسفندماه 1390 بود.

قاسمی حضور مردم در دور دوم انتخابات را تکمیل کننده دور اول عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه شرکت در دور دوم به اندازه دور اول دارای حساسیت ویژه نیست اما حضور قدرتمند و گسترده مردمی در این دور می‌تواند در داشتن یک مجلس قدرتمند و مورد حمایت مردم بسیار حائز اهمیت باشد.

وی افزود: انتخابات مرحله دوم، درست مثل انتخابات مرحله اول می‌تواند تأثیرات مثبتی در مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 بگذارد و با توجه به اینکه فاصله انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی تا مذاکرات بغداد 18 روز است، زمینه موفقیت انتخاباتی کشور راه را برای موفقیت هسته‌ای فراهم می‌کند.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان خاطرنشان کرد: حضور اکثریت در هر انتخابات کشور، اقتدار ملی ما را بالاتر برده و مسئولان می‌توانند در معادلات سیاسی  با رویکرد قوی‌تری وارد شوند که در چنین شرایطی طرف مقابل مذاکره نیز درک بیش‌تری از قدرت ایران پیدا کرده و نرمش بیش‌تری نشان می‌دهد.

وی با بیان این مطلب که مجلس نهم پراهمیت‌تر از دوره‌های پیشین مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: مسئله تحولات در جامعه بین‌المللی از لحاظ اقتصادی تأثیرات زیادی در شرایط منطقه گذاشته است و تهدید به تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به نتیجه نمی‌رسند از جمله نقاط تفاوت آغاز به‌کار و فعالیت مجلس نهم محسوب می‌شوند.

قاسمی با اشاره به سیاسیت رأی تک نفره در حوزه انتخابیه مشهد و کلات اظهار داشت: ملت ایران با بصیرت بالایی که دارند هیچ‌ گاه تحت تأثیر چنین تبلیغاتی قرار نمی‌گیرند و با علم به این مطلب که حضور گسترده در هر انتخابات مشت محکمی است به یاوه گویی‌های دشمن، در دور دوم نیز قدرتمندانه و با رأی به کاندیداهای اصلح در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: با تمام فشارها، فتنه‌ها و اختلافاتی که بین کشورهای اسلامی در 33 سال بعد از انقلاب توسط دشمن برای به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شده است، ایران اسلامی به پشتوانه قوی مردمی از فرصت‌های زیادی برخوردار است و هر روز با صلابت‌تر از گذشته در صحنه‌های ملی و بین‌المللی حضور دارد.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان‌رضوی افزود: با نظر به حضور گسترده مردمی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، همکاری مسئولان شهری برای تبلیغات دور دوم انتخابات افزایش یافته است و شرایط برای حضور پرنشاط و پرتعداد مردمی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول