اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کلدانی‌ها در مجلس:

انرژی هسته‌‌ای در سایه اتحاد به دست آمد

خبرگزاری فارس: نماینده کلدانی‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: انرژی هسته‌ای در سایه اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران به دست آمده است.

انرژی هسته‌‌ای در سایه اتحاد به دست آمد

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دانشمندان جوان کشورمان در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب به ویژه در سال‌های اخیر با اتکای به نفس و خودباوری که دارند توانستند در بسیاری از علوم و دانش‌های روز جهان توفیق‌های بی‌شماری به دست آورند.

وی با بیان اینکه ملت کشور ما در بسیاری از عرصه‌ها سرافراز هستند، بیان داشت: جوانان سرمایه‌های ارزشمندی برای این مرز و بوم قلمداد می‌شوند که باید بیش از پیش مورد حمایت و توجه قرار بگیرند تا توفیق‌های بیشتری در زمینه‌های مختلف به کشورمان نصیب گردد.

این مسئول به تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان علیه ایران اشاره کرد و گفت: ایادی استکبار جهانی با به کار بستن حربه‌های مختلف به ویژه تحریم‌های اقتصادی برای محدود نگه داشتن ایران تلاش می‌کردند حال آنکه این تحریم‌ها و تنگ‌نظری دشمنان و معاندان نتیجه معکوس داشت و در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: پیروان همه ادیان الهی، اقوام مختلف و ...دست در دست یکدیگر داده‌اند و برای عظمت ایران تلاش گسترده‌ای در همه زمینه‌ها آغاز کرده‌اند به طوری‌که پشتیبان مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی هستند بنابراین انرژی هسته‌ای در سایه این همدلی و یکرنگی به دست آمده است و مرهون تلاش یکایک ملت می‌باشد.

این مسئول به برگزاری نشست 5 + 1 در طول روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: مسئولان و نمایندگان کشورمان در این اجلاس به دلیل برخورداری از پشتیبانی ملت بزرگ و آگاه، از آزادی مطلق برخوردار بودند و نسبت به مطرح کردن پیشنهادات و نقطه‌نظرات سران نظام مبادرت کردند.

نماینده کلدانی‌ها در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران با اقتدار مقابل استکبار ایستاده است اظهار داشت: ملت بزرگ و آزاده ایران مقابل ایادی استکبار جهانی ایستاده است و بدون اینکه کوچک‌ترین حمایتی از جانب ابر‌قدرت‌ها دریافت کنند در بسیاری از حوزه‌ها دستاوردهای غرورآفرینی داشته‌اند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول