اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید هسته‌ای ایران

شهدای هسته‌ای مشعل‌دار حقانیت ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: پدر شهید احمدی روشن گفت: شهدای هسته‌ای ایران مشعل‌داران واقعی دفاع از حقانیت ملت ایران در برابر پرچم ظلم و تعدی هستند.

شهدای هسته‌ای مشعل‌دار حقانیت ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم احمدی‌روشن عصر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: دشمنان ما هرگز تاب و توان پیشرفت‌های درخشان ملت ایران را ندارند و به همین خاطر با سنگ‌اندازی‌های مختلف سعی کردند انقلاب اسلامی ایران را در مسیر پرافتخار خود دچار چالش و مخاطره کنند.

وی بزرگ‌ترین افتخار جوانان این مرکز و بوم را در سایه تبعیت از ولایت، دستیابی به بهترین دستاوردهای علمی، هسته‌ای و پیشرفت‌های روزافزون توصیف کرد و افزود: دشمن از این اقدام راسخ ملت ایران به غیظ و خشم افتاده است و به همین خاطر به اقدامات کورکورانه‌ای همچون ترور دانشمندان هسته‌ای روی آورده است.

احمدی‌روشن شهدای هسته‌ای به مانند شهید مصطفی احمدی روشن را پاره تن و متعلق به آحاد ملت دانست و تصریح کرد: این شهید جان در طبق اخلاص گذاشت تا به عنوان سرباز و مطیع مخلص مقام معظم رهبری به دنیا نشان دهد که هر چند بسیاری از خون ها ریخته شود اما هیبت و شکوه انقلاب اسلامی خدشه‌ناپذیر است.

وی اطاعت از ولایت فقیه و تکریم پدر و مادر را از بارزترین ویژگی شهید مصطفی احمدی‌روشن توصیف کرد و ادامه داد: امروز بر تک‌تک جوانان و دانشجویان ما فرض است که تداوم‌بخش راه شهدای هسته‌ای باشند و در انجام این وظیفه خطیر و واجب از تمام دل و جان خود مایه بگذارند.

به گزارش فارس، پدر شهید احمدی روشن در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: جوانان ما باید در سنگر علم و معرفت‌آموزی به حقیقت و ذات دشمن نیز پی ببرند و روحیه استکبارستیزی را از همین دانشگاه‌ها تقویت کرده و در وجود خود بارور کنند.

احمدی‌روشن اضافه کرد: دشمنان قسم خورده این انقلاب شبانه‌روز در فکر تهدید و به چالش کشیدن انقلاب هستند اما غافل از این‌که این ملت در مرام و اندیشه خود که رسیدن به اوج مقاومت، دلیرمردی و ایستادگی است، کم نمی‌آورند.

در این مراسم استاد حوزه و دانشگاه اردبیل نیز یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و از حرکت خوب و مثبت راهیان نور با هدف انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب به عنوان یک اقدام مثبت و رو به جلو یاد کرد.

حجت‌الاسلام احمد قرائی بیان کرد: در طول تاریخ ایران هر جنگی اتفاق افتاده است قسمتی از سرزمین خودمان را از دست داده‌ایم اما با رشادت جوانانی چون شهید همت و باکری در جنگ هشت ساله یک وجب از خاک خود را از دست ندادیم.

وی در پایان گفت: کاروان راهیان نور دانشگاه انسان‌سازی است که محصول آن شهدایی همچون احمدی‌روشن است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول