اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه کار‌آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه قم اعلام کرد:

برگزاری کارگاه‌های تخصصی در دومین نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس گروه کار‌آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه قم از برگزاری کارگاه‌ها‌ی تخصصی در دومین نمایشگاه دستاوردهای انرژی هسته‌ای کشور که در دانشگاه قم برگزار می‌شود، خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی در دومین نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، محمد‌مهدی اتفاقی از برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای انرژی هسته‌ای کشور در دانشگاه قم خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه از 26 تا 30 آذر در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را همکاری با سازمان انرژی اتمی برای توجه دادن به اهمیت سیاسی و علمی انرژی هسته‌ای عنوان کرد.
رئیس گروه کار‌آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه قم با بیان اینکه این نمایشگاه در سه بخش و 16 غرفه برگزار می‌شود، افزود: بخش چرخه سوخت، نیروگاه تولید انرژی و کاربردهای جانبی صنعت هسته‌ای سه بخش این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.
وی فرآوری و غنی‌سازی اورانیوم، تولید آلیاژهای نوین، فناوری کیک زرد، مجتمع‌های سوخت، راکتور تحقیقاتی اراک، آب سنگین اراک، ماکت نیروگاه بوشهر، پژوهشکده مواد، پژوهشکده گداخت، پژوهشکده کشاورزی، کاربرد پرتوها، شبیه سازی صنعتی و علوم و فنون هسته‌ای را از جمله غرفه‌های این نمایشگاه ذکر کرد.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول